2012/11/23

the saem Harakeke感受到的非一般保濕力量,同場加影韓式新娘妝^^


早兩個星期前,好開心參與左the saem既活動呀~
今次活動好特別,除左試產品之外,仲安排左我體驗韓式既新娘妝^^真係超級開心~!!
當日化妝品前既護膚品,就係用the saem呢set Harakeke系列啦~

Harakeke呢個系列好勁ga~佢做左個實驗,分別用 2 大歐州品牌既蘆薈&橄欖護膚品,
同the saem 既Harakeke ( 最右棒型圖綠色代表Harakeke )做皮膚吸收後皮膚含水量的實驗,
結果出黎,無論即時 或 6 小時後,the saem Harakeke都 遙遙領先!!證明佢保濕效果好強!!!
等我續一介紹下佢地啦^^

第一樣要介紹既係the saem Harakeke Toner, 佢係韓國發佈 45 天已經賣出超過 50000 支,超級熱賣!!
Urban Eco Harakeke Toner 爽膚水 (200 ml / HK$144)
佢不含防腐劑、人造色素、礦物油、動物成份及二苯甲酮~
比蘆薈更補濕,同時紓緩肌膚的新西蘭亞麻(Harakeke)精華,將水份傳送至肌膚各處~
同時係Ecocert認証金盞菊精華及麥蘆卡蜂蜜,保持肌膚水潤至極,更有抗菌抗炎功效~

好鬼大支同包裝得好靚既既toner~佢既質地好特別,唔係一般既水狀~而係Gel狀ga~
佢Gel狀配方設計係方便搽上面之後唔會溜走, 可以將水份直接傳送至肌膚深層,
形成保水層為肌膚準備最佳狀態,令下一個護膚部驟更快吸收,效果更佳~
因為佢係gel狀,我覺得唔用化妝綿直接用手上都得呀,用化妝綿只不過係方便影相清楚d~
 佢吸得都好快,淨搽toner都好似搽左lotion既感覺,同埋鐘意佢陣好清既香味^^

Toner之後就用精華打底啦~
Urban Eco Harakeke Essence 精華素 (50 ml / $154)
不含防腐劑、人造色素、礦物油、動物成份及二苯甲酮~
比蘆薈更補濕,同時紓緩肌膚的新西蘭亞麻(Harakeke)精華將水份傳送至肌膚各處,
Ecocert認証金盞菊精華及麥蘆卡蜂蜜保持肌膚水潤至極, 更有抗菌抗炎功效~
絲質精華素配方讓肌膚感受非凡的深層滋潤及幼滑如絲的質感,
形成保水層鎖住水份,保持肌膚水潤柔滑, BB―般的肌膚~

包裝同toner好似樣,佢既質地都好輕,好易推,吸得快~用埋佢真係更加有水水既感覺~
而且呢支精華真係超級抵,大大支都係百幾蚊~平時買Lotion都唔止咁既價位~真係抵到喊~!!

最後步驟就係用佢既面霜啦~
Urban Eco Harakeke Cream 面霜 (60 ml / $154)
不含防腐劑、人造色素、礦物油、動物成份及二苯甲酮~
比蘆薈更補濕,同時紓緩肌膚的新西蘭亞麻(Harakeke)精華將水份傳送至肌膚各處,
Ecocert認証金盞菊精華及麥蘆卡蜂蜜保持肌膚水潤至極, 更有抗菌抗炎功效~
長效水份面霜令肌膚柔軟而保濕,培育健康而有活力的肌膚~
同時有助於保護皮膚~免受外來環境因素的損害~

我鐘意包裝入面仲有一層膜,用先開,同埋有多個蓋仔~咁唔使一扭開果時d cream痴上個蓋度浪費哂~
見到佢寫住cream,但我覺得佢既質地又唔會好厚,比lotion杰小小啦~又冇cream咁笠身~
搽左佢,會感覺到好似有層保護膜咁包住塊面,呢個真係好潤呀!!
當日搽哂呢3件產品之後,就由化妝師Carrie幫我化妝啦~
佢都讚用呢set野打底之後,個妝化出黎好貼呀^^

Carrie首先幫我化左個日妝,仲set埋頭,有埋頭飾,個頭飾仲係佢自己整tim呀~好勁!!
我好鐘意呢個日妝呀,因為好清!!!係我既style~最鐘意咁簡單清新,睇落好精神呀!!!!

之後仲幫我轉埋晚妝,將d顏色加深左~~頭飾都轉埋^^
雖則話晚妝,但唔會話好濃,good呀!!
你地覺得日妝or晚妝襯我多d呢???哈哈

黎個眼妝close up,當日用既化妝品全部都係the saem 架!!!
呢盒眼影包裝超級靚,仲好睇好用,好閃好顯色ga!!!!

另外,我都好好好鐘意個胭脂,出黎d色好靚呀!!!!!
雖然我有好多胭脂,但都好想擁有佢呀!!!!!哈哈哈哈~
the saem呢set Harakeke系列我都keep住用左個幾星期~感覺真係好好~
真係好岩秋冬用,mainpoint係三樣加埋都唔使500蚊~~非常抵用呀!!!大家真係要試下呀!!!
the saem而家仲出左christmas set,可以去佢地Facebook睇下呀~好多都好抵ga^^

沒有留言:

發佈留言