2012/11/21

Marine Elements 抵抗秋冬,乾燥遠離我^^


最近,接觸到Marine Elements深海肌元系列既3件產品~
呢個深海肌元率先引進了最新的天然護膚科研技術,
是專為乾燥皮膚而調配的日用護膚品,低敏配方不含藥物及類固醇,
適合敏感肌膚、嬰兒、不同年齡人仕使用。
對於濕疹或皮膚炎所引致的乾燥、脫皮、痕癢等癥狀,尤其見效。
3件產品包括Marine Elements 深海肌元潔膚浴乳、Marine Elements 深海肌元潤膚露、
同埋Marine Elements 深海肌元潤唇油^^

Marine Elements 深海肌元潔膚浴乳
不含肥皂成份, 而且酸鹼度與肌膚接近,極度溫和,適用於臉部及全身。
有助更新肌膚細胞, 令肌膚更顯柔潤。

氣味唔係好濃,質地又唔係好杰,用手都好輕易搓到泡泡出黎~~~
如果用浴球搓出黎既泡泡仲多,d泡都有份量~唔係稀鬆鬆既~
沖完出黎唔會乾爭爭,你話超級潤又未算係,不過不失呀~

Marine Elements 深海肌元潤膚露
促進肌膚天然保護膜的健康。抗氧化成份有助預防自由基對肌膚造成傷害,
日常使用可保持肌膚年青及緊緻,透亮煥發。

潤膚露係lotion質地,有好淡既香味,似薰衣草味??
初初都怕佢唔夠潤,但推開又ok喎,吸得幾快,比想像中潤~當然可以再潤d仲好啦~
呢隻lotion我多數都係朝早用,對我黎講夜晚都係要用d比較潤既產品先得,
不過搽完皮膚表面都好有光澤ga,好似有層保護膜咁^^

沖涼液+潤膚露一齊用左2個星期左右,皮膚真係冇咁乾~
而家就算唔小心介到都唔會咁易有白痕,甚至介損啦^^

除左身體用既產品,咀唇都唔可以忽略ga~
呢支Marine Elements 深海肌元潤唇油,係牙膏型包裝設計~
佢可以溫和嫩化和保護雙唇, 免受有害物質侵害,讓雙唇保持柔軟和光澤。

吱出黎既係lotion咁ga,冇味既,而且佢有別於平時用開既質地,初初用真係唔係好慣ga~
因為佢感覺比較稀,不過好在佢一d都唔會笠痴痴,用用下就慣左啦~

因為我個咀成日好鬼乾,又甩皮咁,搽左佢即時都有效果睇到ga~
睇落佢真係冇咁乾,唔會白雪雪甩哂皮咁,冇咁嚇人啦~哈哈^^
今個秋冬有呢3件產品陪住我,真係可以乾燥遠離我呀^^

沒有留言:

發佈留言