2012/11/30

5000 公升溫水,全天候水潤到底^^

pic
繼續上次I MORE聖誕體驗團既分享先^^ 今次就去到Biotherm既攤位呀~~~~
當然都有得試下d產品啦~
pic
其實我都係biotherm既fans~年年都會等佢d聖誕set出,買定第時用ga~
因為聖誕set既價錢平過平時正價買好多!!好抵ga~
我就鐘意用綠色條line,比較乾既就用粉紅色d^^
pic
綠色條line入面我最鐘意就係呢樽Biotherm AQUASOURCE Non Stop溫泉保濕凝膠啦~
佢可以滲入第 5 層肌膚補水,同時蘊含 5000 公升溫水~
能即時為肌膚降溫,好保濕ga~
pic
佢入面有就有甘露醣、Aquatoril 及溫泉有機活性因子~
仲內含 9 種微量元素、4 種維他命 B、23 種氨基酸成份ga~
pic
質地係gel,好輕身好水,好易推開,而且吸得好快~
佢仲有陣好香既花香味,呢個都係我鐘意用佢其中一個原因黎~
pic
當日體驗仲即時做左個水份測試,只係用biotherm既products簡單做左3-step~
水份由原本既19%,即時升到去51.5 %~
短短幾分鐘既搽野時間就可以升咁多個%,真係好勁呀!!
pic
呢樽Biotherm AQUASOURCE Non Stop溫泉保濕凝膠我覺得真係好good~
我本身算係幾乾既人,乾到連夏天都照甩皮~但又唔太鐘意用cream咁笠....
但用左佢之後好明顯冇之前咁乾~睇落去d皮真係水噹哂ga^^
對我黎講佢同我好夾~哈哈~
所以用左咁多年,我點都會有一樽係屋企防身既^^

沒有留言:

發佈留言