2012/11/26

水潤兼不黏,打造不一樣的奪目誘唇^^


早前參加左L'Oreal FACEBOOK 搞既試用~好開心中抽中左呀^^
今次試既就係L'Oreal Paris 推出全新 SHINE CARESSE 水漾絕色唇彩~
個包裝好靚呀!!!!最衰我影左爆哂光啦~~~~~哈哈~
簡單介紹下佢啦~ SHINE CARESSE 水漾絕色唇彩具備水感不黏配方,極富水潤質感~

我收到既有3支,分別係#804既FAYE、#603既MILADY & #604既BELLA~
就咁睇,我最鐘意係 #604既BELLA,因為d色最易handle嘛~
而#804既FAYE,老實講如果自己俾錢買真係唔敢揀d咁鮮艷,怕老套呀~~
不過收到呢d色都好,可以試下自己平時唔敢揀既色嘛^^

#603既MILADY,係粉紅系,最易handle,包唔會出錯^^

#604既BELLA,係橙色系,呢隻橙都ok,唔會話好老套^^

#804既FAYE,係紫色系,呢隻紫都偏偏地粉紅,所以第一次用既個色系都唔會話好抗拒,都接受到既^^

而佢既掃頭就圓圓地,闊闊地,同平時見慣既捧型有小小分別~
佢呢個設計可以令搽既覆蓋範圍大d,搽就幾好搽既~
不過我就覺得頭幾次用都好難預岩份量~要用多幾次先上手,控制到個份量lor^^

試色圖~SHINE CARESSE 水漾絕色唇彩都好顯色呀,輕輕一層就已經有咁既效果^^
好水,一d都唔乾,而且好有光澤ga!!!如果想有豐唇既效果佢一定幫到你~

試上咀之後,最令我有驚喜既反而係我之前覺得比較難handle既#804色,
搽左出黎原來好靚,好sharp ga!!!當然,# 603同604搽出黎都好靚啦^^
而且呢支SHINE CARESSE 水漾絕色唇彩最勁係唔會甩色,真係好持久!!!
平時d唇彩成日都要補,呢隻真係keep到一日唔補仲有色係度~好勁!!!所以一定用卸妝落乾淨呀~
總括黎講,我好滿意呀~佢令我既咀唇更有光澤,要有一個奪目誘唇真係easy job啦~!

沒有留言:

發佈留言