2012/10/10

美學肌研 - 全面改造,塑造v型纖面,一個貼心的療程^^


Rick Chin繼創辦EveryBody Labo 護膚品牌之後,
最近更加創辦左美容中心 ~美學肌研esthetique Labo by Rick Chin~~
美學肌研係一間星級醫學肌膚治療中心黎,我好開心可以上去參觀下^^
一開始Rick Chin就同我地介紹下美學肌研既概念,一句講哂,以客為本!!
本住良心,提供最專業既意見~做好面型輪廓緊緻護理專家呢個角色~
跟住仲熱心咁帶我地參觀一下~

現場所見,美容中心的裝修都係trendy既感覺,每個房設計都唔同~
Rick仲好幽默咁話佢d朋友形容呢度好似卡拉OK 房咁,
其實我就覺得幾好呀,因為感覺比較warm,小左一種美容店放哂儀器係度既冰冷感~
睇得出真係放左好多心機落去搞^^

除左房既裝修靚之外,化妝間&儲物間都一絲不苟ga~
個儲物櫃客量仲好大tim,有齊衣架果d,幾貼心^^

除左美容療程既服務之外,美容中心內仲有得買Rick Chin 自家品牌既產品啦~
我試左幾款上手,好多都好快吸收哂,感覺真係唔差^^
行完一圈之後,Rick就介紹左esthétique LABO既療程俾我地認識啦~

這第一人個睇既係 Lutronic,佢係最主要係用黎做打斑既~
當日職員用一本Catalog做示範,部機真係好勁!!!
係Catalog果面層打左幾下,但下一頁既字都打散哂~
可以見到佢打散底層既黑色素係幾咁有效!!

跟住就睇今日既主角,面型輪廓緊緻療程其中一個~深層激光緊膚護理MOSAIC~
MOSAIC係用激光打落肌膚細胞核心,刺激性纖維逐漸重組修復,
令膠原蛋白增生,激光能量進入肌膚底層能激活肌膚內的細胞,
可以提升皮膚既彈性同細緻既光采^^

職員用熟練既手法先用儀器一下一下咁打係model面上,
可能因為打之前要敷麻醉,所以當日見model好似冇咩感覺咁~
之後就轉左導頭,用提拉既方式再配合光速,以達到緊緻面部肌肉既效能~
完成左之後見到Model塊臉好紅,不過輪廓真係突出左,面型好VVVV呀!!!!

如果係怕做機既,美學肌研仲有一個全人手既療程~
就係傳統日式面部輪廓緊緻療法啦!用既都係傳統日式按摩手法,
而用黎按摩既產品都係天然草本精華,可以緊緻肌膚表面,減退鬆弛&水腫~
加速新陳代謝同血液循環,最緊要係用左esthétique JP既高效緊緻活膚精華液按,
出黎既效果可以見到面型輪廓即時提升ga!!
活動完左,Rick Chin 仲送出MOSAIC瘦面療程俾我地親身體驗tim呀!!!
我隔左冇耐就book左時間做呢個MOSAIC瘦面療程啦~
上到去職員送上熱茶一杯,填份問卷了解下我既皮膚情況,
再詳細解釋左一次個療程既做法、過程、注意事項我知,
冇問題簽左同意書就可以跟治療師入房做皮膚分析啦~
做皮膚分析過程好簡單,只要將個頭放入分析器影2張相~
第一張是普通見到樣既,而另一張就係開左UV 燈影既~
開左UV 燈影果張就可以睇到皮膚入面既角質層、毛孔、色斑等等問題......
不過好可惜!!!!!唔知係咩原因,我影UV 燈果張相係咩都影唔到!!!
治療師話佢有一個之前做過laser定彩光既客人都試過咁既悄況.....
但係我冇做過呢d療程呢....都唔知點解會咁.....
因為咩都睇唔到既關係,治療師話最好唔好做laser,怕我d皮膚會唔適合....
老實講,一聽過冇得做MOSAIC瘦面療程真係有d唔開心,
但諗下佢地唔幫我做其實都係為我好,係一個唔知皮膚既狀態下既情況做laser真係好危險!!
之後治療師話轉另一個唔係laser既俾我試下~

不過個療程叫咩名我真係唔記得~~~~~
過程就有深層清潔、針清、面部&胸部既按摩~
係呀,連胸都按摩埋,肉帛相見,不過較暗哂d燈,治療師又係女仔,都冇咩好怕啦^^
按摩係我做Facial入面最鐘意既一part~真係好舒服呀!!!
按摩完就有磁波導入,治療師話用左緊緻活膚精華導入ga~
導入完之後仲有mask敷^^

磁波導入果part做果時因為教暗哂d燈,我都唔係好影到相~
所以用返果日睇示範果d相俾大家了解下啦~~~~~~
其實過程都係好簡單,做之前我要左右手各渣住一個磁波,
之後治療師就會用唔會大小既導入頭係搽左精華既面上面慢慢推,
大既頭做面,額頭既位置,做眼附近既位置就會換細d既頭~

做完出黎第一個感覺係好潤,d皮膚好似飲左水咁,真係彈下彈下咁~
照鏡就覺得自己好似白左咁,塊面都冇咁包~當日做完我妝都冇化就咁走人呀^^
試左呢個faical,令我對美容中心有小小改觀~因為係我心目中美容中心= hard sell
但今次,我記得當日我12點幾上到去,做埋分析應該大概1點左右開始做療程~
不過我走果時差唔多4點呀!!!我第一次做一個faical要3個鐘~~~~~
重點係過程冇hard sell,唔會彈到你一文不值,講既都係貼心既說話~
美學肌研esthetique Labo可能會比出面既貴d,但佢地星級貼心既服務係值得既~
相信試過,你都會同我一樣感受到佢地既專業、對顧客既真誠!!
想了解多d,去佢地個facebook睇下啦~

沒有留言:

發佈留言