2012/10/09

超貼服~全覆蓋之隱形Mask mask~


美肌之誌既mask係我個blog入面絕對唔會陌生~因為佢真係又平又好用^^
佢好多款我都有用過ga~~~~~今次就試埋佢新出既產品~~~~~

佢就係恆久潤澤隱形面膜,呢個系列既隱形面膜除左我呢款之外~
仲有極致煥白隱形面膜、極速控油隱形面膜同埋終極水嫩隱形面膜~~~
$99.9一盒,內有五片,比起佢其他系列既MASK貴小小咁啦^^
呢隻mask重點係滋潤肌膚,激活細胞再生。
仲可以促進肌膚新陳代謝,為肌膚提供養分,重煥肌膚青春美態。

mask既紙質真係非常透薄,有一層珍珠紙保護住,唔會好易整得爛既~~~放心放心^^
而且精華一如以往,都係好多ga!!!

敷上面,真係超貼服!!!因為佢質地比平時用開既透薄~
離遠睇其實真係唔確敷左mask ga,咁就唔怕夜晚敷mask嚇親人啦~哈哈~

今次塊mask個鼻位都算做得唔錯,冇之前果d咁大個窿,自己拉下個位都容易就既~
但反而個咀位我覺得今次好似做得比之前細,個size我岩岩好ja~
敷呢塊mask要合埋個咀先得呀,冇得講野~哈哈~

敷完出黎,真係好補水呀!!!水噹噹既皮膚呢^^
密密敷做足準備,真係就算天氣再乾D都冇有怕呀!!!!
大家都快D敷多D mask呀!!!!好好保護自己既皮膚免受天氣影響~
美肌之誌既mask真係唔錯ga,我大力推薦!!!!
有興趣可以去佢地既網站 or facebook了解下啦^^

沒有留言:

發佈留言