2012/10/11

美白大作戰 - 安坐家中,輕鬆進行醫學級美白煥膚^^





雖然夏天過左,但美白既功夫係唔可以停ga~~~
今個秋天,我就揀左一支比較多功能既美白產品~~~~
佢就係Dermacept既美肌亮白C10美容液啦~點解會揀佢??
因為Dermacept呢支美肌亮白C10美容液係以醫學理論為依歸的護膚技術,
研製出高科技純維他命C(左旋),相信大家都知維他命 C 對皮膚同細胞都有好強既功效~
而且據講用左佢,可以係屋企都感受到醫學級既美白淡斑效果ga!!

而且Dermacept美肌亮白C10美容液首創加入HyperBrightening C配方,
能將維他命C維持在新鮮、穩定、活躍的狀態,確保濃度不變~
而其他獨有成份,則有效將維他命C快速滲透及直達真皮層,發揮最強6大理肌力量,
包括:減少斑點、促進膠原蛋白合成、改善黯啞肌膚及黑眼圈、收細毛孔及抗衰老功效。
一支有咁多個功能真係好方便呀^^

made in Japan,而且係日本樂敦出品ga,所以用起黎都會安心d~~~
唔識睇日文唔緊要,因為佢說明書有齊英文同中文說明,包你睇得明ga^^

個人就比較鐘意tube形既包裝,因為份量真係容易控制d~
尤其呢d用既份量唔使好多而且又稀既產品,tube裝既設計會方便好多~

質地似油非油,我都唔肯定....只能講佢個樣似油,質搽落面既感覺一d都唔油!!!
而且佢有陣我覺得好似棉花糖咁既味...可能因為陣味道,所以用左佢覺得好sweet...哈哈~

用左佢一個星期左右啦,美白淡斑既效果當然唔突出啦~哈哈~但我對佢既感覺都唔錯^^
因為我本身都有用開油類既產品既,呢支真係係我用過咁多隻油吸得最快既一隻!!
仲要搽完一d都唔笠~好似有層膜保護住咁~用左佢皮膚既感覺真係好好~
雖然美白淡斑未見到效果,但最小我覺得d皮膚冇咁乾,用其他護膚品都吸收左~
我會keep住用,我相信好快就會有成果ga啦^^

沒有留言:

發佈留言