2012/10/19

第一次的穿搭文,希望大家鐘意~獻醜了^^


話說,9月既時候好興奮擁有左佢,亦都出左篇文按我回顧~
因為真係太鐘意佢啦,所以真係差唔多日日都著住佢^^
雖然我唔係咩fashion潮人,著衫著鞋我都係按個人喜好同著得舒服為前題~
但都好想獻醜分享下我襯鞋心得,襯得唔好多多包涵呀^^

有人問過我,個鞋頭咁閃,唔會好難襯咩???其實唔會呀~~~一d都唔會難襯呀~~~~~
而且真係襯咩我都好順眼,好岩而家既天氣個feel tim^^

好似簡單咁襯一條skinny褲,是但一件黑色背心,再加一條圍巾已經襯到^^
圍巾我揀左一條今年都好hit既Animal Patten,令上半身出黎既效果冇咁單調~
而下半身就因為Jipi Japa對鞋頭閃同併色既關係,所以睇落去搶眼但唔會誇張~
俾人既感覺唔會太cool,清爽d,smart casual係我鐘意既風格~

除左褲,我覺得襯裙都有另一種風格ga~
上身我著既都係淺色為主,簡單一條牛仔裙,加一件淺灰背心~
再加Jipi Japa深藍色既鞋,成個焦點就即刻係對鞋度啦^^
出黎既感覺係好隨意,比著褲仲突顯到佢閃閃鞋頭呢~~~~~~

你都想同我一樣感受Jipi Japa對鞋有幾舒服、幾好著嗎???
而家Jipi Japa係FACEBOOK搞左個GAME呀,只要Like Trendy Look 後,
再按以下活動連結,就可以登記 HK$150 優惠券購買 Jipi Japa F/W2012靴款~
我都參加左呢個GAME呀,希望大家都會支持一下我個Trendy Look ,投我一票啦^^

沒有留言:

發佈留言