2012/10/15

美麗遊記 - 深入Mioggi & Anna Sui影玩學 ^^


上星期好開心早前有份出席由@#$%& X 德福廣場舉辦嘅[Blogger美研工作坊]其實我都好多年無去過德福廣場啦,今次去完發現同我印象中嘅有小小唔同~真係對德福廣場改觀左唔小^^

原來而且德福廣場有好多美容商店架,好多品牌都可以係到搵到
^^
第一站我就去左
Mioggi~Mioggi係德福廣場第一期,好容易就搵到啦^ ^店舖用白色做主色,店舖入到去感覺好光猛呀!
之後就由Moiggi靚靚化妝師向我哋介紹產品&示範妝容~今次妝容示範同主要介紹嘅就係佢~
佢就係Moiggi最新出嘅底妝塑肌儀 & HEX Idealist 360 專業BB粉餅霜(SPF42 PA+++)佢個外型用左全銀色,感覺真係好時尚呀!
見化妝師用底妝塑肌儀係model面上輕輕印出粉底~之後加上遮暇,掃上碎粉~一個簡單貼薄嘅妝容都唔使10分鐘都完成左,真係好方便呀^ ^
睇完示範就參觀一下店入面啲產品啦,產品種類真係有好多,而且放係度都可以任試,如果有咩想問,店內嘅職員都好樂於解答架^ ^
職員話Mioggi最出名嘅就係BB cream,皇牌黎架^ ^我見佢哋啲BB cream又真係有好多款揀咁,厚身啲、薄身啲、保濕啲、清爽啲真係五花八門,我諗總有一款會啱心水嘅~
我都試左最新出嘅DNA系列嘅BB cream,試上手感覺真係唔差喎~顏色唔會死白,而且好好推,保濕方面都幾好,好薄又唔笠~咁啱之後玩遊戲就係送左呢支sample,試真啲真係好用轉用佢先^^
Mioggi體驗完之後,跟住我哋就去左德福廣場二期啦,由一期去二期原來都好近~去到二期,見到好多美容商店,真係講得出嘅品牌都有~我覺得呢面比起一期更加集中,更加多選擇呀^^
我哋去二期嘅目的地就係黎呢度…Anna Sui~
入到去,見到啲裝修真係好靚呀!!好夢幻嘅感覺~雖然店舖面積唔算大,但產品種類好多,應有盡有!
當然唔止裝修靚啦,啲產品真係超級靚!!每一件都好似藝術品咁,而且仲有淡淡嘅玫瑰花香味添^ ^
咁多樣產品最吸引我眼球就係呢盒蝴蝶結形嘅眉粉啦!!真係好可愛!!支眉掃都好好用,如果唔係本身用開上一代個盒未用哂我真係好想買呀!!
參觀完店舖&產品之後,到左最期待嘅妝容示範啦^ ^Anna Sui化妝師用左今季最新出嘅底妝產品黎做示範架~新嘅魔法肌密保濕飾顏乳做打底真係幾保濕,之後化出黎個妝都貼啲~仲有魔法肌密柔滑蜜粉我都好有印象,因為個粉盒真係勁靚!而且啲密粉好幼細!!
除左留意到底妝外,我仲留意到化妝師用嘅眼影都好靚呀!!
原來一共有41隻色,仲可以自己揀色入落眼影盒架,幾貼心~~~
快樂嘅時間真係過得特別快,體驗完MioggiAnna Sui之後,兩間店舖同德福廣場都送左紀念品俾我地,每一樣都好實用好精美,真係貼心~今次活動真係好好玩又學到野,希望將來都會舉辦多啲唔同種類活動啦^^
上星期好開心早前有份出席由SHE.COM X 德福廣場舉辦嘅[Blogger美研工作坊]
其實我都好多年無去過德福廣場啦,今次去完發現同我印象中嘅有小小唔同~
真係對德福廣場改觀左唔小^^


原來而且德福廣場有好多美容商店架,好多品牌都可以係到搵到
^^
第一站我就去左Mioggi啦~Mioggi係德福廣場第一期,好容易就搵到啦^ ^
店舖用白色做主色,店舖入到去感覺好光猛呀!

之後就由Moiggi靚靚化妝師向我哋介紹產品&示範妝容~
今次妝容示範同主要介紹嘅就係佢~

佢就係Moiggi最新出嘅底妝塑肌儀 & HEX Idealist 360 專業BB粉餅霜(SPF42 PA+++)
佢個外型用左全銀色,感覺真係好時尚呀!

見化妝師用底妝塑肌儀係model面上輕輕印出粉底~之後加上遮暇,掃上碎粉~
一個簡單貼薄嘅妝容都唔使10分鐘都完成左,真係好方便呀^ ^

睇完示範就參觀一下店入面啲產品啦,產品種類真係有好多,
而且放係度都可以任試,如果有咩想問,店內嘅職員都好樂於解答架^ ^

職員話Mioggi最出名嘅就係BB cream,皇牌黎架^ ^
我見佢哋啲BB cream又真係有好多款揀咁,厚身啲、薄身啲、保濕啲、清爽啲…
真係五花八門,我諗總有一款會啱心水嘅~

我都試左最新出嘅DNA系列嘅BB cream,試上手感覺真係唔差喎~
顏色唔會死白,而且好好推,保濕方面都幾好,好薄又唔笠~
咁啱之後玩遊戲就係送左呢支sample,試真啲真係好用轉用佢先^^

係Mioggi體驗完之後,跟住我哋就去左德福廣場二期啦,由一期去二期原來都好近~
去到二期,見到好多美容商店,真係講得出嘅品牌都有~
我覺得呢面比起一期更加集中,更加多選擇呀^^

我哋去二期嘅目的地就係黎呢度…Anna Sui~

入到去,見到啲裝修真係好靚呀!!好夢幻嘅感覺~
雖然店舖面積唔算大,但產品種類好多,應有盡有!

當然唔止裝修靚啦,啲產品真係超級靚!!
每一件都好似藝術品咁,而且仲有淡淡嘅玫瑰花香味添^ ^

咁多樣產品最吸引我眼球就係呢盒蝴蝶結形嘅眉粉啦!!真係好可愛!!
支眉掃都好好用,如果唔係本身用開上一代個盒未用哂我真係好想買呀!!

參觀完店舖&產品之後,到左最期待嘅妝容示範啦^ ^
Anna Sui化妝師用左今季最新出嘅底妝產品黎做示範架~
新嘅魔法肌密保濕飾顏乳做打底真係幾保濕,之後化出黎個妝都貼啲~
仲有魔法肌密柔滑蜜粉我都好有印象,因為個粉盒真係勁靚!而且啲密粉好幼細!!

除左留意到底妝外,我仲留意到化妝師用嘅眼影都好靚呀!!
原來一共有41隻色,仲可以自己揀色入落眼影盒架,幾貼心~~~

快樂嘅時間真係過得特別快,體驗完Mioggi同Anna Sui之後,
兩間店舖同德福廣場都送左紀念品俾我地,每一樣都好實用好精美,真係貼心~
今次活動真係好好玩又學到野,希望將來都會舉辦多啲唔同種類活動啦^^

沒有留言:

發佈留言