2012/10/08

葡萄葡萄 - 無懼秋冬,給皮膚飲飽水

pic
秋意漸濃,皮膚都響起警號!開始變得乾燥啦~
好彩係呢個時候遇到一隻我想試好耐嘅牌子,就係佢 ~ CAUDALIE^^
pic
我今次試嘅係CAUDALIE 葡萄籽急救保濕精華~
佢成份中嘅有機葡萄籽水,蘊含豐富多醣、葡萄籽多酚、鉀及鈣等微量元素~
可以令肌膚表層保濕度即時增加,有效紓緩肌膚不適及乾燥問題~
仲可以強效抗氧化,預防衰老,刺激肌膚血液循環,提升光澤。
pic
加上CAUDALIE 葡萄籽急救保濕精華不含油份,仲蘊含高達97%天然保濕成份~
質地輕柔,可以即時紓緩因肌膚缺水而產生的繃緊不適~
並可補充深層細胞水份,持久鎖水,改善肌膚乾燥暗啞。
pic
佢嘅質地真係幾輕,好易推開~
潤得黎一啲都唔會笠,搽上去按摩幾下就吸收哂^^
pic
CAUDALIE呢個品牌仲好環保,我好欣賞佢將個用法印係盒裡面,只要撕開個盒就睇到~
使用方法都好簡單,都係早晚使用,取適量塗於面及頸上,輕輕按摩直至完全吸收就得ga啦~
pic 
用左個幾星期俾我感覺良好,鐘意佢嘅質感~
保濕方面確係做得唔錯架,以往入秋轉天氣,我啲皮膚一定會好乾同好癢,
用左佢又無因為皮膚乾而搞到塊面好癢喎~
雖則未至於超級水噹噹,但起碼無因為朝而變差,睇落啲皮膚都見得人呀^ ^
CAUDALIE都幾夾我啲皮膚,搞到好想試埋佢其他產品呀,哈哈^ ^

沒有留言:

發佈留言