2011/12/21

我開始左我既第一支神仙水,你呢?



兩個星期前,好開心知道可以試SKII~
試之前仲安排咗我去SKII沙田分店做皮膚分析~
睇一睇我未用之前既皮膚狀況~
職員好有禮貌,知我係blogger就俾我隨便影相~
不過好可惜當日影既相因為記憶咭壞左咩都無哂!好慘呀!!
同埋做左一個叫五維肌膚測試既分析~
測試係針對判斷皮膚既光澤度、細滑度、緊緻度、抗皺度、白皙度五大問題~
我記得最佳皮膚係有5個D,不過我只係得到抗皺度1個D乍…
其他全部唔夠70分.........唉......

之後職員小姐就俾左今次試用既套裝我啦~
分別有嫩膚清瑩露、神仙水同埋Mask一片^^
職員小姐話只要用2星期皮膚就會有改善ga啦~
最後佢仲鞠躬送我走,真係好好禮貌同笑容!!!!值得一讚!!!
拎到返屋企第一晚就開始用啦~

第一步用既就係嫩膚清瑩露,我呢支係40ml既size~
雖然唔係貨size,但包裝設計都係好仔細ga~
made in japan同埋冇香料既~

嫩膚清瑩露係拭擦式既淨化液,幫助清除角質同老化皮膚~

佢既用法都好簡單,只要將嫩膚清瑩露倒係化妝棉上,輕輕抹全臉就得~
抹完之後就會發現化妝綿黃黃地~果d就係皮膚上面既dirty野黎啦~
我都試過用導出機,黃黃黑黑既仲明顯呀!!!

之後就係用skii最出名既神仙水啦~
都係made in japan同冇香料既~~

其實神仙水都唔駛介紹咁多,因為好多人都知佢係好好!!
pitera可以深入皮膚,提升皮膚既光澤度、細滑度、緊緻度、抗皺度、白皙度五大關鍵!!
放大2倍抗老功效,都咪話唔勁!!

佢既用法都係好簡單,用5蚊既份量倒係化妝綿搽勻全臉~
之後反轉化妝綿輕輕係臉上面拍,可以幫助更加吸收~
職員小姐見我d皮膚因為轉天氣有d敏感泛紅,
佢仲教我可以先將化妝綿用室溫水整濕,之後再加神仙水上去敷5分鐘~
我跟佢教試過,皮膚泛紅真係慢慢改善左喎^^

最後一個步驟就係敷mask啦~
mask都係一樣啦,made in japan同冇香料既~

一張mask差唔多等於一支神仙水既份量啦~
而家天氣咁乾用佢黎急救皮膚真係岩哂!!!

盡量將d精華倒返哂入mask上面,但個袋入面淨返既都係唔小~
不過塊mask都幾厚,對我黎講就唔係好貼面,要訓係到敷佢先唔會甩~
敷15分鐘之後,除左塊mask面上都仲有好多精華係度~
咁慢慢按摩塊面等佢吸收埋就得~
塊mask敷完其實仲係好濕,所以我用黎敷埋條頸,唔好哂嘛^^
初初未用之前聽人講過用神仙水會爆瘡,
咁我都有問職員小姐,佢話會爆瘡係因為將皮膚底層dirty野推返出黎~
所以都係因個人皮膚,唔係一個大問題黎ga~
咁用左2個星期,總括黎講我都好滿意,
皮膚好似真係細緻左,摸上去滑左~
其實日日對住自己睇出黎唔覺自己有咩唔同,
睇返相先知原來d印淡色左好多呀,泛紅已經無左~
真係好開心呀!!!我會繼續keep住用佢!!!!

沒有留言:

發佈留言