2011/12/23

裸妝冇難度~零毛孔、無重感,純淨無瑕亮麗肌^^


萬眾期待,MAYBELLINE8合1純礦物BB Mousse終於係11月登陸香港,
之前香港未出果時佢已經係網上熱爆,試過既都話好用~
我本身都係MAYBELLINE既用身,佢D睫毛液真係又平又好用~
而家香港都有,我當然都要一試啦~

簡單介紹下佢先~Maybelline8合1純礦物BB Mousse (Maybelline Pure Mineral BB Mousse) ($149)
輕盈泡沫質感的8合1純礦物BB Mousse,採用了全球首創無重力慕絲技術,
可完美修飾面上毛孔,緊貼肌膚表面。
蘊含8大有益肌膚的天然礦物成分,不添加任何香料或油質,
帶來8大美肌效能,包括 修飾毛孔、改善膚質、保濕、遮瑕、抗UV防曬、控油、潤色、隔離等八大功效,
添加高效保濕玻尿酸,令皮膚綻放水潤光澤。

我承認我崇日,每次見到made in Japan既產品都特別開心同放心~
而且佢無香料,仲有SPF 30,冬天用連防曬都唔駛用lu~

用法好簡單,支一個兵乓波咁大既份量已經夠全面用~
佢質地真係好soft,好輕,所以出黎既妝感一d都唔重,
我呢支係自己色,又真係好岩我本身既膚色喎~

我本身都係S牌既mousse base,我覺得佢地無論包裝、質惑都好似~
可能係因為姊妹品牌卦^^顏色方面我自己就鐘意maybelline多d~
因為比較自然,唔會有泛白感覺,可能一個係base,一個係bb cream既分別卦~
同埋我覺得maybelline冇S牌咁乾~而且價錢平一半,真係抵用好多呀!

今次我淨係用手指搽上面推開,試下佢既質感~
佢比我既感覺真係好輕,好smooth~薄薄搽一層都遮到大部分瑕疵~
當然,如果用掃或者用海綿上可以做到更薄,效果會更加好啦~
同埋佢係礦物BB Mousse,化妝品最緊要就係唔傷皮膚~佢連呢點都做得到~
又添加高效保濕玻尿酸,所以就算冬天用佢都冇問題!!
有左佢,以後要化裸妝真係冇難度啦^^

沒有留言:

發佈留言