2011/12/29

蝸牛面膜,你試過未???


最近蝸牛黏液做既護膚品大hit~
而我都有幸試美肌之誌既蝸牛極致滋潤活膚納米面膜~
蝸牛黏液聽落去真1係好似好核突咁,而未試之前我都上網睇過蝸牛黏液有咩功效~
原來蝸牛黏液係一種天然皮膚再生產品,含天然的膠原質、
彈力蛋白、尿膜素、蛋白質、多種維生素、甘醇酸、天然抗菌劑等。
可以促進肌膚的新陳代謝,同時能將滋養美白成份帶入肌膚深層,
修復肌膚,繼而恢復肌膚的柔軟、光滑、細緻。
怪唔得而家咁多人都用佢啦~~~

而介紹一下蝸牛極致滋潤活膚納米面膜 ($89.9 /7片)
含有修護皮膚的黏多醣及天然複合物,極易被肌膚吸收。
而微細的保濕分子能快速深入肌膚底層,為肌膚即時提升養分及水分,使肌膚都水潤有彈性。
此外,更會在肌膚表層形成保濕防護膜,減緩水分流失,使肌膚持久飽滿水潤。

結合保濕因子蠶絲蛋白,能在肌膚表面形成水性保護屏障,為肌膚築起完美鎖水牆,
減緩水分流失,令肌膚內外透出水嫩質感。
柳葉蘭萃取含有優越的抗老化能力,溫和舒緩肌膚,減少肌膚刺激,
全面提升肌膚防護力,活化保濕,令肌膚恢復柔軟、舒適,可賦活肌膚並減緩肌膚老化。
維他命原B5,維持皮膚表皮層的保水力,提供深層肌膚的水分,
使肌膚維持健康及細緻,改善肌膚粗糙,使肌膚呈現年輕水嫩,充滿活力。

塊塊mask都注明有效日期,岩哂我呢d唔keep盒既人,咁就唔怕用到過莆mask啦~
而且每一片都有成25+1g既容量精華,係一塊重量級既mask!!!

拆開入面d精華真係好多,拎左申mask出黎仲有好多係袋~
咁我梗係唔會哂,用黎搽埋d手手腳腳啦^^

敷上面,我覺得質地同平時用開既美肌之誌mask有d唔同~
佢比較厚身,而家比較大塊,所以我用起上黎唔係咁貼面,
最嚴重係鼻位,不過都唔影響效果既,最多自己用多出黎既地方補返佢就得~~哈哈~

敷完,真係覺得水潤左,冇左乾既感覺,而且都keep到第2日ga~
同埋d皮膚好似有彈性左,可以真係飲飽左水^^
不過敷mask果時,我覺得塊mak好似會收緊d皮膚咁~
每一次敷完塊面都會印左塊mask既橫紋係度.....好彩好快會退ja~~~
總括黎講,濕水方面我真係好滿意,價錢又平,如果可以改善一下個mask型就更好啦~
以後買美肌之誌又多一款選擇啦^^

沒有留言:

發佈留言