2011/12/21

妝同時護膚,締造透亮光感妝容^^

我呢牌同SKII真係好有緣呢,試完佢既神仙水之後深深愛上~
好開心有機會試埋佢地新出既化妝品呀!!!!

上星期五放工後興高采烈去sogo出席SKii既化妝工作坊~

一入門口就見到angelababy啦,佢個妝真係好吸引!!!!
用angelababy都幾好,成個品牌形象都年輕左咁^^

因為活動舉行係放工之後,大會仲安排左cova西餅同埋starbucks既飲品~
真係貼心到暈,我地唔客氣食左2件呀,好好味!!!!

而今次活動最主要用到既就係skii新出既化妝品 - SKII Colour系列~
成員有眼影、胭脂、唇膏、睫毛液、眼線筆同眉筆~每一個部位都照顧周到~
而整個系列最大既賣點就係將王牌成份Pitera加入Color系列,
配透亮度同光采度調校光感效果,為女士們締造健康自然的妝容。

活動中化妝師細心教我地點用SKII Colour系列化一個自然既日妝同晚妝~
每一個步驟都講得好詳細易明,有唔明即刻問佢都好樂意降答~
三兩下手勢,一個清新簡單既日妝就化好左^^

而日妝轉晚妝都好易,只要係眼尾加重眼影部分,再加上眼線、睫毛液~
妝感就更加突出,妝容濃而不俗,christmas都可以考慮下化呢個妝~
示範完之後就到我地試下d化妝品啦~下列三樣真係值得推介一下~

眼影一共有六隻色,每一隻色都好common,更有一款岩自己用~
睇落去好似好似好淺色咁,但試上手就覺得好顯色同埋好滑~

胭脂都出左五隻色,由淺到深色都有,仲送埋掃,真係方便!!
粉質都係好細滑,而且掃上面出黎效果係好自然既~

而眼影用胭脂既用法都係一樣,第一步用底霜打底先,
呢個底霜就係化妝可以護膚既秘密,因為佢含有Pitera成份,
有維他命E等護膚成份既Cream base,可以修護肌膚~
之後就掃上彩妝層就ok,彩妝層就結合左瑰紅珍珠既紅潤同埋珍貴既白珍珠粒子透明感,
輕易做出透亮光惑既妝容。

唇膏就係整個系列我自己最鐘意既產品啦~
因為佢中間既溏心是Pitera 濃縮精華,可以滋潤雙唇,真係潤唇膏都慳返~
而且佢可以令唇紋變得唔明顯,化妝小姐仲教我地如果想咀唇睇落去豐厚d,
只要係咀唇中間打圈搽多幾次,出黎就係有豐唇既效果啦^^

化妝小姐仲用SKII Colour系列幫我化左一個自然既妝,
個妝好淡,但化完之後個樣真係精神左好多呀^^

活動完左仲送左禮物俾我地呀~好開心!!!真係多謝哂!!!!!
有左佢地,以後化妝就可以同時護膚啦^^

沒有留言:

發佈留言