2011/01/06

Shiseido亞洲抗老座談會2011 - 肌齡再沒意義

今次真係好榮幸得到she.com x shiseido既邀請~
有幸出席咁大型既座談會,真係令我獲益良多呀!!

今次活動係會展舉行,地方絕對唔難搵~一上到去就見到有counter接待bloggers~真係好好既安排~
當日除左有bloggers出席,仲有黎至唔同地方既傳媒,場面真係好熱鬧呀!!

入到會場,擺放左好多shiseido唔同系列既產品,仲有職員介紹,
當中當然唔小得新既benefince wrinkleResist 24全條line既展示呀~~~
由洗面、爽膚、日、夜霜一共有7樣產品~包裝好靚呀^^

會場仲有得做皮膚分析,我當然唔執輸啦~我測試左面&眼角既皮膚~
好彩皮膚既三角紋都乖乖係度,職員話我d皮膚尚算唔錯~~聽到我飄飄然~哈哈~^^

仲有精美甜品供應ga,其實我好想食,不過都忍左口,只係飲左杯飲品~都好正^^

夠鐘就進入會場啦,我都係第一次去會展既演講廳~又坐得幾舒服喎~
每一個位都好清楚睇到個台~今場仲差唔多全場爆滿~~好厲害!!!

一開始由司儀介紹五位嘉賓出場,分別係: 左起~
來自日本星級化妝髮型大師森川丈二先生、日本SHISEIDO美容策劃研究中心所長高須惠美子小姐、
韓國ELLE美容雜誌既姜沃辰小姐、台灣美容權威牛爾先生&香港形象顧問劉天蘭小姐


五位嘉賓分別都分析一下衰老原因同抗衰老既趨勢,同埋佢地國家d女仔以既社會現象~
現場仲有即時翻譯,保証係唔會錯過嘉賓講既精彩內容!!
當中對劉天蘭小姐分享既內容最深刻,知己知彼,莊敬自強~~~真係一個好好既分享!!!


其後就由shiseido既美容策劃研發中心常長誠博士講解紫外線同皮膚老化既關係,
仲有講下皺紋形成既原理~~~唔講真係唔識~真係學到唔小野~

之後就由品牌大使佘詩曼小姐出場,分享一下佢用benefiance系列既心得,
佘詩曼小姐話而家係大陸拍戲咁凍,皮膚都keep得咁好係靠用左shiseido呢~

之後仲即場為達摩翁點睛許願,願望係:肌齡再沒意義~

最後咁多位影幅大合照,座談會就完滿結束啦^^

每人都得到shiseido既benefiance產品試用,同埋一個精美既年曆~
產品試用幾日先同大家再share啦~
總括黎講,今次活動無論產品or知識上,都係滿載而歸!!!!
2011年開始就俾我參與一個咁好既活動,希望今年會繼續好運~
可以同大家分享更多既產品^^

沒有留言:

發佈留言