2010/12/29

FreshKon- 大美目攝人系列~大眼話咁易擁有^^

聖誕前收到邀請可以試FreshKon新出既大美目攝人系列~
其實我係冇帶過con既,之前成日都心思思想試下帶con但又餚底.....
但又想聖誕靚d,所以都應承左試下呀~~
我22號眼鏡舖度拎,我先表明我冇帶過con,職員都好好人,
幫我驗眼、check弧度,好彩我都適合帶FreshKon既穩形眼鏡~
但由於我兩隻眼度數唔同,所以要訂,要遲幾日先拎得~
其實24號佢已經打黎通知我有貨,但我自己又唔得閒~結果boxing day先去拎~哈哈~

今次試既就係佢~FreshKon- 大美目攝人系列~
-外環以啞緻色糅合而成,配上獨特的增大眼睛網紋設計,瞬間提升眼部輪,讓你綻放閃亮迷人大美目
-鏡片含水量高達55%,雙眼時刻保持滋潤
-高親水性及高透氣物料,保持眼睛健康
-順滑邊緣設計,更貼薄舒適
-特大的中央光學區,不影響影像及矯視效果
-寬闊的度數值平光至千度),適合有不同矯視需要及擁有完美視力的愛美人士

佢新出左2隻色,幻覺黑&魅力灰,因為第一次帶con驚太誇會唔慣,所以揀左黑色~
佢d圈紋都做得幾精緻,又幾靚喎~

對con都好透薄,弧度係8.6mm,FreshKon好似係得呢個弧度~好彩都岩~
跟住就到帶上眼既比較啦~~~~
先係冇帶既:

其實我覺得我本身隻眼珠都唔細ga,哈哈哈~
跟住帶左既效果圖,一般燈光下:

感覺好似對眼更加圓~

係強光下仲可以見到對con d紋理,唔會黑實實咁假~
再一次比對下:

對我黎講,大細好似又冇咩分別咁,不過就圓左同精神d咁^^
而以第一次帶con黎講,我覺得對con都幾舒服,
之前聽人講帶con會好乾,又話易出紅筋咁~
sofar我又冇咩話好乾同埋唔舒服咁~所以佢應該係一對好con~
同埋我覺得佢都唔貴呀,$160蚊,月con~都ok呀^^
我諗我可以考慮下配con啦~哈哈

沒有留言:

發佈留言