2011/01/25

L'OCCITANE芬芳果園乳木果油 -潮用妙法~

今次係我第一次接觸L'OCCITANE既產品~
成日聽人講佢點好用點好用,今次終於有機會一試啦~

我揀左我最愛既玫瑰果味~
分別有乳木果護膚香皂、乳木果豐凝潤膚霜、純乳木果油

先介紹一下乳木果護膚香皂~($40 / 100g)
乳木果護膚香皂,能夠溫和潔淨皮膚之餘保障肌膚天然水分平衡,
配合討好的天然香氣,小朋友亦適合使用。

未開包裝紙已經聞到好清香既玫瑰味~香而不俗,好鐘意^^
香皂上簡單印上L'OCCITANE標誌,冇任何染色,夠簡約~我鐘意^^

加水輕輕按,都有唔小既泡泡~唔錯唔錯~

用完都唔會好乾,摸上去都好滑~估唔到香皂都可以有咁既效果~
不過而家冬天,我都唔敢日日用佢沖涼啦~始終對我黎講香皂冇淋浴露咁滋潤~
所以當我唔用佢既時候,我會吹返乾舊香皂入返落包裝紙~
再將佢放入櫃桶,咁每次開櫃桶都聞到好香,而且d衫都會有淡淡既香味~正!!

而乳木果豐凝潤膚霜~($210 / 100ml)
在洗澡後輕輕沫乾肌膚,在皮膚表面呈半濕潤柔軟狀態時塗抹乳霜,
最能保住肌膚水分。是次推出限量的乳木果油產品,
當中包含 25% 乳木果油,以及由阿麻籽、藥蜀葵、
甜杏仁及蜂蜜等天然保濕精華,為缺水乾燥肌膚提供修護。

扭開蓋仲有一張銻紙密封住,用先撕開~夠哂新鮮~
如果可以包埋小匙了潤膚霜就更加好啦~

佢既質地係膏狀,感覺同搽緊雙妹x既質地差唔多~
份量唔需要好多都夠搽好多地方,而且好易推開~

潤而不笠係我最鐘意佢既地方,搽完d皮膚仲好有光澤tim~
而搽完之後有陣陣既玫瑰花香包圍住咁,個人都好relax~
呢個我都冇咩特分既用法都係搽手腳,最好既我覺得就係...
用佢拎黎做hand msk真係一流~做完真係好好好滑同潤ga~

最後介紹既就係純乳木果油($120 / 30ml)
今個季度推出的限量產品,為天氣的乳木果油賦予香味。
分量只是原裝乳木果油的五分一,是試用這款皇牌產品伐算又別緻的選擇。
可用於唇部或肌膚任何乾燥的部位。

包裝好得意~半月型的迷你小盒設計,方便攜帶~
打開鐵盒仲有一張牛油紙蓋住~

呢個個質地係好杰既,要了佢先出黎~
不過其實份量都唔係用得多既~用果時最好用手心搓熱小小~
溶溶地咁就好好搽ga啦~

呢個真係好潤,三樣野入面最潤就係佢~

平時我會用黎搽咀啦,真係好好用,即刻會潤哂,乾紋都小好多~

仲有用係頭髮度都得ga喎~,髮尾搽左佢開都有改善~睇落去都柔順d~

仲可以搽手指邊緣,我做文職既成日都會整到d手指好乾,
成日都生倒刺,手指甲又唔健康喎,用佢搽下d手指,
倒刺生小左,而且甲面都有光澤左,指甲亦冇咁易斷~
最後一個用途,我就會臨訓前用佢搽手踭腳踭,之後走入被窩訓,
第2朝訓醒手踭腳踭d皮膚就會柔軟好多ga啦^^
有左呢三寶,真係再凍既天氣我都唔怕啦~

沒有留言:

發佈留言