2011/01/10

一試愛上你~Shu uemura UV underbase mousse (含素顏照)

知道今次有得試Shu uemura 出哂名既UV underbase mousse~
真係幾遠都要去拎佢返黎試呀^^

當日一早我就出左去金鐘專門店,人地一開門我就入去打攪哂~
不過BA姐姐不但冇黑面,仲好好禮貌~~~真係唔錯喎~~
入到去BA好細心講解一次呢個BASE有咩功效~點用俾我聽~

佢分別有2隻色,一隻係
肌膚色(左面) ,一隻粉紅色(右面)~相機食哂色tim><
之後BA仲幫我試係手上,佢話會肌膚色會岩我d,比較自然~
咁我當然信佢要左肌膚色啦^^

又要再讚一讚ba既細心,佢話呢隻base有控油成份,而家天氣比較乾燥,
以我既皮膚面頰位可以會有小小乾,所以佢再三叮囑我記得搽多d保濕先上base~
最後仲送左2包佢地既精華俾我試tim呀~~~~真係好好好人&細心 ^^

我拎到既就係佢地~UV Under Base Mousse SPF30 PA+++ (
$320 / 65g)
同埋UVUB專用五角綿
,一包有4個~~~有牌用啦~~~
先介紹一下UV Under Base Mousse SPF30 PA+++先~
第8代UV泡沫隔離霜升級版擁有全新升級配方,創新革命的「輕膚無感科技」與「液態氣泡穩定技術」,
能製造比一般隔離乳輕薄20倍的綿密慕斯泡沫,獨一無二的SPF30 PA++的防曬功能,
並全面升級保濕與緊緻毛孔的完美妝前保養功效,能幫助底妝更完美持久,細緻毛孔。

只要打開透明蓋,就見到個吱口,而且個吱口仲好易按,輕輕按一下就得^^

mossue狀都好結實,唔會好水狀,入斜都唔會周圍漏~
而且佢質地好幼滑~好輕盈~~

用五角綿輕輕沾上就可以搽~好方便!!

左邊係未用之前,皮膚比較多紋,冇光澤~
右邊就係上左一層base,感覺上真係光澤d,睇落去好似仲冇咁乾~
摸落去仲好滑,好似搽左粉咁^^
睇得唔清楚????咁不如直接試上面~

素顏,拉細張d,費事嚇親大家~~~
額頭因為轉天氣出左好多粒粒,眼袋又大,眼圈唔駛講.....膚色比較暗淡,唔均勻~

上左一層base,再畫返眉,夾左睫毛,但唔記得搽唇膏......哈哈哈哈~
不過我覺得成個人睇上去已經精神好多,膚色均勻返哂~
就算平時唔化妝,淨係搽去出街都好足夠,而且佢本身都有30度防曬~~
岩哂我呢d懶人用呀^^

沒有留言:

發佈留言