2011/01/11

Sasatinnie 水潤再生手腳膜 - 手手腳腳都要呵護下^^

其實我咁大個人都係第一次用手、腳膜~
冇計啦~~~而家天氣真係好乾,d手腳都唔補下真係驚會爆哂.....

今次用既就係佢地~左起:
Sasatinnie 水潤再生手膜
Sasatinnie 水潤再生石蠟腳膜
Sasatinnie 水潤再生石蠟手膜

先介紹一下Sasatinnie 水潤再生石蠟腳膜

拆開,好搞笑,我覺得好似尿壺咁既形狀....哈哈~
佢係精華係膠套入面~一套上去就用得~好方便~

敷緊中,對我黎講都幾大隻,所以搵橡跟封住個口~
再著返對毛毛拖焗一焗佢,一來效果好d,二來可以周圍行唔怕扇親~幾好呀~

30mins後,敷完~有好多精華係腳~唔好哂~按摩下佢吸收埋~
但我敷之前唔記得影相,所以冇得比較tim~sorry sorry!!

可以講既係到左第二日訓醒,對腳仲係好滑,好似紋都小左咁^^

之後介紹一下Sasatinnie 水潤再生手膜 & Sasatinnie 水潤再生石蠟手膜
因為2個都係手膜,所以一齊講啦~

Sasatinnie 水潤再生手膜就係咁有2層既,先係一層有精華既手套~
帶好先後~就要再帶第二層~

帶多層膠手套就ok,唔會周圍漏啦~
而Sasatinnie 水潤再生石蠟手膜同Sasatinnie 水潤再生手膜最大分別,
就係Sasatinnie 水潤再生石蠟手膜好似腳膜咁唔駛分開2次帶,
但佢入面only得一面有精華lor~雖然係方便d,但就冇Sasatinnie 水潤再生手膜咁全面~
可以手掌同手背都得到滋潤~~
不過兩對都係要搵野封住個口,效果會更好~

因為天氣乾,我足足敷左30mins~除果時仲係有好多精華係手~
可以慢慢按摩等佢吸收哂為止~

未用之前,真係好乾.........................好多紋lor.....

敷完,摸上去真係好滑,同埋紋都小d^^

冬天大家真係要勤力d護膚,手腳都同樣要呵護下呀~
其實一路敷住手腳mask,坐係度睇場戲,幾方便~真係好easy就護到膚ga^^

沒有留言:

發佈留言