2011/01/28

如絲幼滑~Kanebo Coffret D’or

好開心抽中左Kanebo Coffret D’or秋冬粉底系列既試用~
未用已經覺得佢地服務好好,因為我冇辦法親身上去拎產品~
kanebo職員好有禮貌問清楚我膚色各樣~
第二日速遞公司就好順利幫我拎左我既試用返黎啦^^

分別係Coffret D'or Essence Fix & Silk Cream Foundation
仲有埋catalog俾埋~咁就可以睇清楚佢既介紹啦~真係細心~

先介紹Coffret D'or Essence Fix SPF24 PA++ ($230 /25ml)
蘊含豐富保濕成份,凝膠狀的柔滑觸感,配合塑造絲亮柔滑妝效的Silky Fit Powder & 水溶性膠原蛋白
容易均勻推開,形成一層厚薄均勻的滋潤護膜包裹肌膚
持續水潤功效的精華素妝前底霜。
佢個蓋好似有d寶石咁好靚呀~

支支咀,好容易控制份量~用之前記得要上下搖勻先好用呀~

我試呢款係保濕型,所以冇粉底色,只係輕輕呈粉紅色~
而質地就係lotion狀~唔會太稀周圍漏~圖中份量已經夠全面用~

而且好易推,好易推~仲吸得幾快下~

搽完膚色均勻左,同埋冇咁乾,摸上去都冇笠痴痴既感覺~good!

另一樣要試就係佢,Coffret D'or Silk Cream Foundation SPF21 PA++ ($300 /25g)加入仿傚絲料內部構造的Silky Fit Powder,
令光線於粉末內部及表面形成交錯反射,締造絲亮柔滑的妝效,
強效的滋潤能力,能順滑地推開, 讓肌膚沉醉於保濕之中,同時完美覆蓋面上的瑕疵,
為肌膚鎖緊水份, 時刻保持剛完妝似的效果, 不會予人厚粉或乾燥的感覺。

好鐘意佢個包裝,係蓋面轉開就有小匙,非常方便!!!
而且粉底未開果時仲有層膠紙密封,確保衛生~真係要俾10個好佢既設計^^

我用既係OC-C顏色,屬於自然色,唔會太深又唔會太白~
質地係cream cream地,不過又唔會話好杰lor~
用既份量都係唔駛多,圖中份量夠我用有餘lu~~~~~~

搽左底霜後再上粉底,一樣係好好推,好容易搽得均勻~

搽好,皮膚變得有光澤,毛孔都小左好多~亦都冇出現乾紋~good!!

試上面,左圖,素顏,皮膚比較間啞、唔均勻,臉有小小泛紅~
中圖,搽左底霜,皮膚變得均勻左,臉泛紅亦改善左~
右圖,明顯變得光澤左,膚色變得自然,一d都唔厚粉,而且暗瘡亦遮蓋不小^^
用足一日,都唔會話好溶妝,只要搵紙巾輕輕印都keep到~
總括黎講我好滿意呀^^

沒有留言:

發佈留言