2011/02/11

FX Creations小驚喜 - 唔再係公事包咁簡單^^

FX Creations 俾你有咩印象呢??
係我印象中,FX Creations 係返工袋,同埋公事包既代表~
款式一般都比較成熟兼穩重~好多西裝友都有用佢~
而我,就比較小接觸~因為咁正經真係好小用到~
但最近FX Creations 出左好多新款,同新系列~而且都比較年輕~
我見到有d仲有公仔,好可愛^^~

而我就揀左佢陪我過新年,所以整個新年都係用新袋~哈哈~我呢個係蜥蝪紋仿皮的現代性感系列 ~時代女性那份外剛內柔的性格表徵,與皮革物料相映成趣。加上動物紋更彰顯一份原始野性的慾望!
佢除左黑色,仲有銀灰色,不過黑色易襯,所以都係揀左黑色~

前後都唔同款,其實我都唔識分邊面係前,邊面係後~哈哈~
不過兩面都唔錯呀~

個袋其實真係好大個,好實用,拉鬆兩邊,容量就更加大啦~~~
岩哂返工放文件啦,平時出街帶多件褸都唔怕冇位~
不得不讚既係呢個袋雖然好大個,但真係好輕身~~

呢個就係前袋既質地,蜥蝪紋仿皮就係佢啦~
令令地,都幾sharp,遠一遠都望到佢既design~

而背面就係純黑既軟皮,真係好軟~摸落好舒服~
今次對FX Creations真係改哂觀呀^^


內籠都有格分,一邊係2格小袋,另一邊仲有拉鍊tim~

呢個袋唔好睇佢咁平實,其實真係幾好襯ga,
著得斯斯文文返工又得,輕輕鬆鬆出街用又得~

沒有留言:

發佈留言