2013/08/23

雙管齊下 - 泡菜活菌補給,阻隔糖分、澱粉&脂肪,keep fit so EASY^^


平時我都有留意下d保健keep fit既產品,但好多人見到我都會話: 你咁瘦仲洗乜減肥呀?!
其實幾瘦既人都好,身體都會有唔健康既脂肪、垃圾積存係體內~唔清理下佢,對健康都唔好ga~
但食落肚既野我都會好小心選擇,唔係大牌子既我都唔會試,始終大牌子令人放心d嘛~
今次好開心收到mioggi兩大健康營養補給品,分別係熱量阻隔三合一配方& Kimchi 美肌素~

泡菜被美國評為「全球5 大最健康食品」,當中的活性乳酸菌,比其他健康食品蘊含更多優質美肌元素~
能促進腸道健康,並提升身體免疫功能。
呢個Mioggi 最新推出之「Kimchi 美肌素」萃取韓國優質泡菜中獨有的植物乳桿菌及乳桿菌屬血素數~
結合其他5 大美肌益菌及2 種促生素,同時加入高純度膠原蛋白。全面綠化腸道,倍速排毒。

一盒280 蚊,有30 包,每支都含 42 億的益生菌ga~一次過補充7大健腸益菌,全方位優化腸道健康^^
可以有助清除隱藏多年的囤積宿便及毒素,從內煥發細嫩膚質,改善豆豆、暗啞及過敏促進自然排便~
減少毒素積聚、口氣、「假肚腩」及便臭結合膠原蛋白及益生素~
補充42億《雙歧桿菌》及《乳酸菌》,有助提升身體免疫力適合欠缺均衡飲食及關注膽固醇人士服用~
並有助改善便秘、肚瀉等腸道老化問題 ,功效都幾多^^

食用方法非常簡單,係任何一餐後30分鐘服用,直接食又得,味道係甜甜地,好易入口~
但我就比較鐘意加小小清水沖黎飲,其實點食都得,只係我覺得心理上覺得沖水飲會易吸收d lor~哈哈~
但就要記得唔好用熱水沖啦,因為會破壞入面既益生菌ga,咁飲左都冇咩用ga啦~~~
我都飲左佢2個幾星期,每日都有正常排便,冇搞肚痛or腹瀉,完全冇唔舒服既feeling~
可能由於排便正常左,粒粒都小生左,肚冇谷住既感覺,整體感覺良好,食都好安心^^

而另一樣就係MIOGGI Kcal Block 熱量阻隔三合一配方~
呢個產品主要係幫您從糖分、澱粉、脂肪三方面控制吸收~
同時阻止新脂肪的形成,產生負熱效應燃燒體內卡路里,係keep fit既好幫手黎ga^^

190蚊一盒,唔好意思,我食左幾日先記得影相,其實佢係有30小包,分量足夠15日~
佢有助減少糖分吸收︰萃取自武靴葉的武靴藤酸有助減少糖分及熱量吸收,減緩對甜食的慾望有助減少澱粉吸收~
而麥萃取物有助阻礙米飯及麵包等澱粉質的分解及吸收,減少卡路里攝取及阻止新脂肪形成~
水溶性植物纖維複合物「葡甘露聚糖」有助增加飽肚感,並產生負熱效應燃燒體內卡路里~
同時鎖住食物中的脂肪、油份及膽固醇,並排出體外。有助減少脂肪吸收ga^^

食法都係好簡單,每日食2次,每次1包,一包入面就有2粒既~
最好就係午餐&晚餐前30分鐘伴以一杯清水服用就得ga啦~

因為我非常好奇佢點可以阻隔糖分、澱粉、脂肪吸收,所以拆左一粒膠囊藥丸睇研究下~
我先將入面d藥粉倒入清水再攪勻,聞落去其實好似綠茶味,試飲左一啖都真係有小小似茶味,唔難飲喎~

因為佢要餐前30分鐘食既,所以我都又佢放係度30分鐘~
之後我再加d油呀、糖入去攪勻去,再放佢一陣間睇下有咩變化~

係正常既情況下,就算點攪勻都好,水同油都冇可能溝得埋,隔一陣油都會浮返上面層~
但將油加落呢杯有MIOGGI Kcal BlocK既水入面,就算等左15mins~
d油都冇浮上黎,好似俾野包住左咁,好神奇~

呢張可能會清晰d,d油份真係一粒粒停左係度俾野包住左咁~
其實d糖都係一樣,最底果層d白色就係糖,一舊舊係哂度,攪極都唔溶~
應該就係咁,所以佢可以做到鎖住食物中既脂肪、油份及膽固醇,排出體外啦~^^

同埋佢既質地都變左唔係水狀,變到杰杰地,有小小似稍左既jelly咁~
可能就係當中既水溶性植物纖維複合物「葡甘露聚糖」發揮作用,就係咁增加到飽肚感~
我食左呢個MIOGGI Kcal Block 都係冇任何不良既反映,好似真係容易飽肚左,冇之前食咁多野~
不過你問我2樣邊樣有放d,我真係唔識答,因為我係2樣同時食,而且我覺得2樣針對既勁效都唔同冇得比較~
但我就覺得係2樣一齊食雙管齊下,便便係好左,皮膚狀態呢牌都幾好,肚位又真係冇咁漲~
對我黎講,我自己覺得效果都唔錯呀^^我都會同我d朋友分享下我既效果心得^^
最後的溫馨提示,食落肚既野真係人夾人,我適合既唔代表對你都有同樣既效果~
其實所有野都係,試之前,真係要諗清楚適唔適合自己,唔好盲目跟從呀^^~

** 感謝產品由MIOGGI提供**

沒有留言:

發佈留言