2013/08/06

百元不到,淡斑修護一 take 過,今夏美白超好物^^


~廣告~** 感謝產品由ANNEC所提供**
識我既人都知我係非常鐘意美白既,而近日就收到一set超級平民價既美白產品~
佢就係ANNECY 原美白高效系列,ANNECY 即係陳茵薇代言果個牌子呢我相信大家都認識^^
ANNECY呢個原美白高效系列係有別於一般美白產品ga,佢蘊含源自瑞士優質 캱-熊果苷精華~
性質穩定,能更有效抑制皮膚中的酪氨酸酵素活性,迅速滲透皮膚並進行深度淡斑~
速效阻斷、分解黑色素,從而令黑色素減少沉澱,達到祛除色斑、雀斑,淡化黑眼圈效果。~
對於暗黃暗啞、雀斑色斑、黑眼圈、膚色不均人士功效特別顯著~睇完介紹都覺得好吸引呀!!

第一樣想介紹既就係我最鐘意既ANNECY 原美白高效淨白去黑頭面膜 ($ 77.9 )
佢可以14 天美白同時去黑頭,潔面時以泡泡袪角質層~
同時收細毛孔,瑞士 캱-熊果苷精華能速效淨白亮膚,
效果較一般只含 캲-熊果苷成份顯著。高、低分子透明質酸為肌膚注入水份,並幫助鎖緊水分,防止肌膚出現繃緊。
配方含有黑茶酵素和大溪地天然黑珍珠萃取物,有效提升肌膚光滑度、紅潤度及改善色澤,促進皮膚更生。

佢既質地吱出黎果時係好似Lotion咁,之後輕輕按下佢,佢就會變成泡泡ga啦~好得意~
將佢敷係洗乾淨既鼻上面10-15分鐘,跟住用清水洗淨,會感覺到比只用洗面產品洗乾淨d^^

之後就用ANNECY 原美白高效亮白精華素 ($88.9 )
睇佢介紹好勁ga,話可以締造9倍美白、亮白效果最強!!而且適合任何性質肌膚。
佢精華素蘊含瑞士優質 캱-熊果苷,獨有配方能帶來較一般캲-熊果苷產品高出 9 倍之美白效果~
連續用 14 天即有明顯淡斑效果﹔精華素同時蘊含優質高、低分子透明質酸~
能由底層保濕,針對性地減淡色斑,抑制黑色素生長,速效去黃和均勻膚色,令肌膚透亮嫩白。
另外仲蘊含黑茶酵素配方,有效提升肌膚光滑度、紅潤度及改善色澤~
並添加獨特大溪地天然黑珍珠萃取物,促進肌膚更生,回復肌齡年輕。
如果配合「ANNECY 原美白淨白亮膚睡眠面膜」使用,美白及淡斑效果更佳。

佢質地係lotion狀,比較水質,好容易推開~
初初用對我黎講會有小小笠,將佢輕輕按摩,吸收左之後就會好d冇咁笠,都算吸收得快^^
我都幾鐘意呢d精華,貪佢夠潤,因為好多時美白產品用完都比較乾,但呢支唔會~
重點係夠平,100蚊唔使有支精華,真係仲想佢點呢~哈哈~

之後就用ANNECY 原美白高效亮白明眸眼霜  ($ 66.9  )
佢能速效淡化眼周黑色素,連續使用 14 天能明顯淡化黑眼圈~
更可祛除眼部浮腫及收眼袋,提供水潤養份,有效預防乾紋~
其瑞士 캱-熊果苷精華成份能於兩星期讓眼眸重現閃亮魅力。
佢都蘊含黑茶酵素配方,有效提升肌膚光滑度、紅潤度及改善色澤~
並添加獨特大溪地天然黑珍珠萃取物,促進肌膚更生,回復肌齡年輕。 

佢呢個眼霜質地比lotion杰小小,但就冇cream咁油~
都好易推開,搽勻按摩後吸收都快,幾清爽,冇痴笠笠既感覺~

之後就用ANNECY 原美白高效亮白防曬凝露  ($ 66.9  )
於日間為肌膚進行美白,同時具有 SPF30 防曬功效~
能阻隔紫外線 UVA / UVB 直接照射肌膚,防止皮膚受紫外線侵害和預防老化~
集美白、保濕、防曬三大功能於一身。
含黑茶酵素和大溪地天然黑珍珠萃取物,能有效提升肌膚光滑度、紅潤度及改善色澤,促進皮膚更生。
 
呢個防曬凝露都係lotion 狀,都幾易推開~不過咁多支產品入面我就覺得呢支唔係好岩我啦~
因為對我黎講佢太笠啦~同埋我唔鐘意佢推開之後令立立咁~
太有光澤感啦,我鐘意低調d,哈哈~
如果鐘意搽完之後有光澤感既朋友,佢可能會岩你心水既^^

而夜晚,就會用到ANNECY 原美白淨白亮膚睡眠面膜   ($ 77.9 )
源自瑞士的 캱-熊果苷高效美白成份,能於晚間修護美白肌膚,抑制黑色素形成,有效緊緻提升輪廓。
其高、低分子透明質酸,為肌膚帶來 500 倍水潤光澤。連續使用兩星期即有明顯美白效果。
加入大溪地天然黑珍珠萃取物,能有效促進肌膚更生,並配以黑茶酵素,令肌膚回復光滑、紅潤度及改善色澤。
每星期配合原美白膠原精華素使用,美白及淡斑效果更佳。適合任何性質肌膚。

同一般sleeping mask既質地冇咩分別,有小小香味~
而我本身都唔鐘意用sleeping mask既,因為我好懶訓,好怕訓覺整到周圍都係~
所以我多數拎佢黎厚敷,咁平真係用幾多都唔心痛~
大概敷半小時之後洗走佢,都會見到有透白既感覺,都ok保濕ga^^

成set野我大概用左5日左右,超級明顯既效果都未係好見到~
雖然美白真係未係好睇到,反而保濕方面我覺得做得幾好~
但總括黎講個質感都唔錯,冇敏感,無爆瘡,皮膚亦冇變差到~
感覺暫時都係良好既,以咁經濟既價錢黎講都ok既~一試無妨~
我對佢支精華好有期望,希望用多一牌效果會更加明顯啦^^

沒有留言:

發佈留言