2013/06/22

輕輕一掃,打造甜美自然蘋果肌,層次Up Up Up!!!


Sofina既AUBE couture一直都深得我心!!因為佢地既化妝品真係好好好好好用呀!!
我諗好多sis都知上個月就出左隻新既AUBE couture Designing Puff Cheek彩形光影層次胭脂~
今次我就用佢化左一個甜美自然日常妝啦^^

用到既化妝品有以上果d,底妝同眼影部份之前都有分享過,所以我都唔詳細講啦~
詳細可以睇返 : 底妝~ 回顧按我      眼妝~ 回顧按我
主要我都係想重點介紹下彩形光影層次胭脂嘛^^

AUBE couture Designing Puff Cheek一個胭脂分別分成三份,有胭脂、蘋果肌導向粉樸同埋粉盒~
我本身自己手頭上已經有好多粉紅色系既胭脂,所以今次揀左橙色系,橙色仲有最新出既胭脂色黎ga!!!

除左橙色,佢都仲有其他色可以揀既~分別係:
421粉紅色   422桃紅色    423紅色     424玫瑰色    425橙色 一共有5色,價錢方面 : 補充裝胭脂連專用粉撲 HK$200   胭脂盒HK$100

強烈建議大家買埋佢個胭脂盒配返一set,因為個盒真係超級靚!!!好似粒寶石咁!!
上次Primavista個限量版粉盒我拎出黎既時候,我d朋友個個都爭住睇,大讚好呢靚!!!
今之呢個胭脂盒同樣咁吸引,所以我覺得呢一百蚊絕對值得俾^^
其實呢個都係我鍾意AUBE couture既原因,除左產品有保證外,外型設計都係咁用心,抵讚!!

用之前將佢拎出黎,將有膠水既鐵盤對齊胭脂盒放落去,然後合體就得~
好簡單快捷,一d都唔繁複,但如果可以,我覺得做到好似粉盒咁啪入去仲方便^^

當然,除左倨盒靚之外,AUBE couture Designing Puff Cheek本身設計都非常吸引!!
佢將富有層次感既「漸變胭脂色」同「珍珠光影粉」以花瓣的圖案呈現出黎~
珍珠光影粉:在光影位置加入了珍珠光影粉,能使膚色瞬間明亮、使眼下的暗啞不再明顯、輪廓更顯立體。
金色和諧珍珠 (Gold Harmonize Pearl):親和東方人膚色,顏色和質感能與任何膚色協調
同埋個胭脂係無香料既,大大減低左會敏感既危機^^

用法都好簡單,只要用附設既『蘋果肌導向粉樸』跟住指示塗抹就得~
『蘋果肌』位置其實係指眼眶下方約2cm、呈倒三角形狀的位置,亦即係「笑肌」~
粉撲上既絲帶有清晰既指示ga,只要睇清楚個方向跟住做~
首先將粉撲平放係胭脂粉盒內,分別向左及向右使用平均力度轉動,將整個粉撲沾滿胭脂粉~
上胭脂之前,最好將已沾有胭脂的粉撲輕印在手背先,咁就唔怕拎得太多粉搞到變monkey pat pat 啦^^
之後將粉撲絲帶上的『眼尾』對準眼尾,『鼻翼』對準鼻翼,就可以輕鬆咁搵到蘋果肌ga啦^^

簡單既方法,就可以做到自然又有層次感既胭脂啦,打光影既時間都慳返唔小~
出黎既效果真係好好,我覺得仲好過自己平時胭脂光影分開做tim呀^^

唇妝方面,今次我都係用左AUBE couture Essence Premium Rouge完美修護精華唇膏液~
呢個唔係新產品,我都有用開佢ga,佢個專利3D立體唇掃真係好好,好岩咀形~
而且好鐘意佢潤而不笠既感覺^^

今個夏天又出左5款新色,加埋之前果d一共有15色,$220蚊 一支~
佢有高保濕效果,即使唔塗潤唇膏,也能持久滋潤~
Lip essence 細胞間脂質修護成分:提升唇部肌膚的保濕能力,令櫻唇持久保持滋潤~
長時間使用更可改善唇紋及脫皮情況。
Lip balm 緊鎖滋潤精華成分:海草精華、洋甘菊精華、橄欖精華 <角鯊烯>配方
持續使用2星期,仲可以有效減淡唇紋tim ga^^

因為我胭脂揀左橙色,我想突出返臉上既層次感,所以唇妝方面我就揀左PK261~
佢係一隻似我自己唇色既粉色,搽一下已經好顯色,平時淡妝單用佢唔加唇膏都ok呀~

因為我平身唇色都已經好出,係淡粉紅色既,我想出黎自然d,所以連遮瑕都冇用直接上唇~
今次呢次ssence Premium Rouge顏色我好滿意,完全係我想要既效果~
一隻非常自然,搽左又遮到我8成唇紋既唇膏液,好鐘意好鐘意!!!!

只要用左呢2樣法寶,簡單印一印,搽一搽,一個甜美自然層次Up Up Up既日常妝就完成左^^
一個咁有層次感既妝容10mins內可以搞掂,真係非常方便呀!!!
大家快d落counter 感受下佢既威力啦~
SOGO率先發售: 2013年6月21日
全線公開發售:2013年6月28日

沒有留言:

發佈留言