2013/06/20

輕輕鬆鬆3分鐘,淋浴刷背不求人,給你最乾淨舒服既享受^^


之前提到我非常滿意Clarisonic PLUS聲波潔面儀帶俾我既乾淨感覺^^
今篇就主力介紹佢另一個功能,唯獨Clarisonic PLUS先有既身體潔淨模式啦~~~~~
用之前只要將刷頭換成身體刷頭就ok ga啦~非常簡單^^

比較之下,身體刷頭比潔面刷頭大,毛身比較硬一點但唔會吉肉~
而且比較短,用果時feel到比較震,好舒服^^
佢原理都係一樣,運用超聲波技術來清潔肌膚,達致深層潔膚效果~

Clarisonic 既身體刷頭每一條刷毛都經過打磨,一定唔會吉肉同整傷皮膚^^
摸起上黎都幾滑,鬆鬆咁,範圍夠哂大,刷一下都已經覆蓋到好多地方,慳唔小時間~

身體清潔模式入面,機本身已經set左2種身體震動模式~
下面著燈就係普通模式,而上面著燈既就係脈衝模式~
2種模式都係內置3分鐘計時,就算沖涼果時2個模式交替咁用都唔會影響到佢計時既^^

Clarisonic仲好貼心推出左身體專用潔體既伸延棒 ($220)
伸延棒仲可以分拆開2件,易於收藏,又或者用完直接掛起佢又得,好方便既設計呢!!!

有左呢支伸延棒,刷背就方便好多啦,刷腳又唔洗烏低身~
真係想刷邊個位都咁方便,好正!!!

我會用Clarisonic聲波深徹淨膚儀重點刷頸、手踭、腳踭、膝頭位,
深層清潔下呢d位,因為呢d位比較dirty,角質又比較多,刷下佢d皮膚都會白滑d^^
用脈衝模式去刷膊頭,小腿位就勁舒服,因為佢會震震震震咁,
好似有人同你揼骨咁,伶一個位唔好超過30秒,一日既疲勞都消失哂^^

成個淨膚儀都係防水設計既,點濕水都冇有怕~
係d泡泡既路徑,就見到佢唔係轉圈咁死刷d皮膚,咁就唔怕會傷到皮膚啦~

我一個星期會用佢做身體清潔1至2次,每次用完都會勁happy!!!
因為用左真係明顯白左同滑左好多,潤膚膏都吸收得快d~
就好似上圖咁,我一隻手刷過另一隻就only平時咁沖涼~
唔使標明,都好明顯睇得出相入面左邊果隻白過右邊果隻好多!!!
唔用過Clarisonic都唔知原來本時沖涼仲有咁多角質係咁洗走ga~~~~~
至於個刷頭,用左都差唔多一個月,耗損既情況其實都冇乜,只係有1,2條毛亂左小小~
比面用個頭更加耐用呀!!!除返開就真係超級抵用呀^^
部機雖然貴小小,但兩個功能都咁出色其實都抵返哂~
用過你就會feel到真正既乾淨應該係咩感覺,所以我真心覺得絕對推介!!

想回顧Clarisonic潔膚初體驗 : 請按我
回顧只需1分鐘,給你最乾淨既潔臉新感覺:  請按我

沒有留言:

發佈留言