2013/06/07

防水、防油!!!極度顯色,勾出炯炯小電眼^^


Miss Hana花娜小姐不暈染防水眼線筆呢期真係好hit!!!!
試過既人人都讚佢好掂!!!真係講到好吸引~
我咁鐘意畫眼線,當然都要親身試一試佢有幾勁啦~

Miss Hana花娜小姐不暈染防水眼線筆 9 ($69 / 1.5g)
佢有四隻色既,分別係:
01 迷夜黑 NIGHT BLACK (純色)     02 銀河黑 GALAXY BLACK(銀粉)
03 亮瞳棕 CHOCO BROWN(純色)  04 星光棕 GOLDEN BROWN(金粉)


雖然佢係筆型,但其實佢既質地係膠狀黎ga~設計佢做筆型就方便d易畫d lor~

不過亦因為佢係筆型,出黎既線條都唔可以畫到好幼細,會比較粗身~
但筆芯質地軟硬適中,輕輕一畫,顏色都可以做到實黑色,真係唔錯呀~^^

而佢最大既賣點就係以防水、防油、濃色啦~
唔合大家有冇覺得防水、防油既產品都好難卸乾淨~
所以未試用眼線筆之前我第一件事就試下佢難唔難卸~
太難卸既我都唔想用係眼啦,因為我唔想落妝時要拉扯眼既皮膚嘛~
佢又真係出奇地好卸,我只係用卸妝水抹幾抹都卸到8成~只係淨返2點黑色係度~
如果用卸妝油落就按幾下打圈就完完全全卸哂!!!好乾淨啦~真係好易卸~

咁易卸究竟係呼真係防水、防油ga???
我就搵左一日過39度高溫既日子試下佢啦~都係好簡單畫左上、下半眼線就出門^^

先講講我對眼啦,我唔係油眼黎,基本上本時化妝多數夜晚既時候都見到眼尾溶左lor~
而用左呢支Miss Hana Eyeliner,當日我由朝早11點化好妝出門,夜晚11點幾12點先返到屋~
期間去左飲茶啦,去左土瓜灣啦,同埋去左食放題~係戶外既時間占一半啦~熱鬼死 =,=
期間我都冇補過妝,發現條上眼線可能溶左小小啦,咁之前咁黑~
但冇搞到成對眼黑哂,只係係眼尾果度化開左,有d黑色一點點咁~
經過成日都冇咩話好嚴重既甩色,真係好堅!!
mainpoint係69蚊有咁既效果真係抵到爛,我用哂都會繼續投入Miss Hana既懷抱啦^^

沒有留言:

發佈留言