2013/06/24

對準目標,擊退皺紋,回復彈性緊緻好皮膚^^





我年紀唔算好大,但我知道我應該要係第一條皺紋黎到前做好預防功夫!!!
所以我就用左bareMinerals Multi-Wrinkle Repair 多重礦物抗皺精華^^

bareMinerals Multi-Wrinkle Repair 多重礦物抗皺精華 ($520  / 30ml)
佢入面蘊含各種天然成分斬可以鎖定目標,各自針對臉部不同位置淡化皺紋~
其中稻米縮氨酸能增加肌膚彈性,令前額及眉心皺紋回復平滑~
棕櫚醯低聚肽可促進細胞更新,減少魚尾紋及眼部周圍細紋~
天然植物精華如蘆薈及紅桑子葉萃取物能使肌膚回復飽滿從而淡化笑紋及嘴部四周表情紋~
而土壤礦物複合物具有超卓抗氧化效能,可促進細胞更新及新陳代謝~
減少細紋及幼紋,同時收細毛孔,讓全面肌膚更見柔滑,綻放年輕光彩^^

好鐘意佢用上白色,包裝簡潔,壓縮形既玻裝,泵一下都夠全面用~
而且樽身附有英文介紹,有埋用法,簡單易明,唔使左搵右搵說明書,夠貼心~

質地係Lotion狀,都好輕身,易推開,就咁睇以為佢會比較油,原來又唔會ga喎~

推開都幾水,初初對我黎講有小小笠,但按摩到吸收後就冇咩個問題啦~
以以而呢個天氣黎講佢夠哂潤,搽完感覺好似有層保護膜咁^^

總括黎講,用左佢雖然時間唔係好長,我覺得佢都ok既~
皺紋我雖然未有,用左佢你話好明顯既改變我就未見到~
但我覺得我眼下既細紋,表情文,乾紋果d都淡左dd~
笑既時候個眼位d打摺位都開始冇咁明顯,所以佢都有佢既厲害之處ga~
係價錢方面貴左小小啦,咁既價錢其實有好多選擇~希望真係用耐d效果會更加顯著啦~^^~

沒有留言:

發佈留言