2013/06/17

iPANEMA - 一對人字拖,塑造清爽夏日look^^


夏天黎啦,大家為自己既鞋轉左季未??今年雨水特別多,所以我決定入幾對人字拖看門口^^
早前我就去左中環擺花街既AIRSPIRE潮鋪,目的就係為左iPANEMA鞋^^
iPANEMA來自巴西最大鞋品生產商Grendene S. A.,是世界生產規模最大的鞋廠之一~
每年生產量達2億對拖鞋,出口超過90多個國家,Grendene S. A.更理行社會及環境責任~
將其PVC膠廢料100%回收再用於其他生產上,減少對環境造成污染。
而AIRSPIRE係全港最多iPANEMA鞋款款式&最齊碼既店舖黎ga^^

入到舖頭真係眼花潦亂,因為有好多好多好多色彩繽紛既人字鞋、涼鞋呀!!正呀!!!!
iPANEMA既拖鞋出名設計變化多端,今季最推出既多款印花圖案人字拖~
不單止鞋面印有繽紛搶眼的印花,圖案更伸延至鞋側和人字膠帶上~
細心d睇,就會發現有d鞋款係鴛鴦圖案,左右唔同圖案或用色的設計,帶來繽紛的視覺效果~
好玩得來又有少女味,用黎襯衫配搭更加得意啦^^
除左普通人字拖款,iPANEMA都會係膠帶位置做唔用既款式,出黎有唔同既效果^^
令普通人字拖添上不平凡,著得舒服又顯活力與朝氣^^

最特別既我覺得就係呢款,可換帶既人字拖呀!!
一對人字拖,跟3款唔同色彩既膠帶俾配搭,換一換就唔同款,勁抵勁好玩!!!


佢有心型及碎花圖案為主調的可換帶人字拖,每款配備3款不同顏色的人字膠帶~
方便隨時轉換,配襯不同炎夏服飾。
想效果更獨特創新的話,不妨以鴛鴦色人字帶示人,撞出與別不同的夏日風格。

如果你返工唔著得涼鞋的話,唔使驚~iPANEMA好貼心咁為上班一族女士而設多款涼鞋~
有玩撞色的鮮艷搭帶款,還有以閃石併鏡面設計的T字帶涼鞋,以及富有民族氣息的水滴閃石人字涼鞋~
仲有同巴西超模Gisele Bunchen合作推出的人字拖系列,令拖鞋更添潮味,每一步都散發時尚的城市豔光~
今季以沙灘和日落為設計靈感,推出3款設計舒適優雅的人字拖,款式富有亞熱帶風情~
穿上腳後猶如走在美麗的日落沙灘上,散發清雅脫俗的女神氣息。

我去到當然瘋狂試鞋啦,基本上好多碼數都已經放左出黎~
睇岩邊對自己拎黎試就得,當日我試超過10對,職員小姐都係笑笑口幫我~
仲好細心介紹每對鞋既特色,完全冇黑面,服務超好,超級抵讚!!!

除左女裝,iPANEMA都有出男裝ga~男裝除左一樣都有人字拖之外~
今季品牌全新推出的Rider系列,是專為喜歡運動的男士而設~
系列的鞋款以流線型設計,鞋底的PVC塑膠物料柔靭度高~
有助運動後的腳部肌肉放鬆,是運動型男的夏日必備之選。

男裝外又有童裝,童裝都好多款,女既有barbie,男既都係海綿寶寶,勁可愛!!!
因為我腳唔大,35碼,童裝最大既碼我都岩著呀!!!當然要試埋啦^^

第一眼見到海綿寶寶已經好鍾意,顏色好sharp好吸引!!!!雖然我知我係好低能!!哈哈~
另外有一款民族款既又係好靚,不過好可惜2對都冇哂我碼啦,唔知遲d會唔會返貨呢??
海綿寶寶呀海綿寶寶,有緣既我會黎接走你ga~哈哈哈哈~

童裝之外,又有親子裝喎~!!
繽紛色彩和圖案為賣點,一大一小、款式合襯的可愛子母拖鞋,輕易為潮媽和潮B塑造清爽夏日look~
雖然我未有baby,不過都睇中左佢個款,可能係親子裝,我覺得d圖案特別得意呀!!

有好野當然要同身邊既人分享啦~~!!
左揀右揀下,我決定女裝、男裝、親子裝既童碼各帶一對返屋企~~~~

買完即刻著!!iPANEMA人字拖真係幾好著,唔會腳痛,條帶又唔會界腳喎~very good!!!!
而且好易襯衫,吸睛度極高,尤其鴛鴦款,我俾幾個fd問我係邊度買,佢地話左右圖案唔同好得意~哈哈~
如果想4人字拖涼鞋既,我好推薦iPANEMA,試過你就知佢幾舒服同抵著^^
有興趣既,快d去AIRSPIRE試下啦!!
地址 : 中環擺花街56號地下
電話 : 27874633
網址 : www.ipanema.hk

沒有留言:

發佈留言