2013/03/20

Melvita認證玫瑰果油,越用越『有機』


Melvita既產品,我都用過好幾款,俾我既感覺相當唔錯~
今次用既唔係一般面霜,而係油~有人一聽到用油就怕怕~
但其實一支好既油真係好好用,唔會油笠笠ga~
今次用就係佢~ Melvita ROSE HIP OIL玫瑰果油^^
 
Melvita ROSE HIP OIL玫瑰果油 ($350 / 50ml)
蘊含豐富的脂肪酸,有助提升皮膚的再生功能,抗衰老及滋潤功效極佳。
對修護日曬後的皮膚尤其有幫助。此外,玫瑰果油亦有維持皮膚的緊緻及彈性的作用,
有效預防及撫平因為懷孕引起的妊娠紋或體重變化造成的橙皮紋。
同時亦有效減少皮膚的色素,預防黑斑及雀斑形成。

而且Melvita 既產品都係經法國ECOCERT有機認證機構認可~
絕不含人工色素及化學防腐劑,100% 天然成份,99.80% 有機成份~
對皮膚真係零負擔,用都用得安心d^^

質杰既油,份量用一泵已經非常足夠~唔會笠痴痴,按摩下就好快吸收左~
氣味方面,初初睇佢個名以為佢係充滿玫瑰香味,但因為玫瑰既香味來自花瓣,
而呢支油係萃取玫瑰果籽既精華,所以完全沒有玫瑰香ga,反而似檻欖油味~
加上佢冇添加防腐劑,用起黎皮膚負擔又減小左,不過開封後就最好快d用哂啦~

因為我本身都有用開油既產品,所以對我黎講好容易接受~
我覺得佢唔算好油笠笠,都好快吸收,吸收左都尚算清爽~
保濕效果幾好,第2日訓醒,會覺得膚質幾透亮,同埋有光澤,上妝都貼d^^
唯一係個樽身設計我唔係幾鐘意,唔合係我問題定點,
因為有時泵油果時會有漏油既情況發生,會整到個樽身都係油油地~
如果個樽可以改良一下個設計就更加好啦~

沒有留言:

發佈留言