2013/03/08

走進春日幻境,深入體驗植村秀「2013 ob櫻花系列」,好靚呀!!


首圖有吸引到你嗎??呢一個係植村秀最新既「2013 ob櫻花系列」~
不但包裝換上了新生代眼中的春日美景,更帶領你走進春日幻境,深入體驗植村秀產品的魔法~
從中發掘自己的全新面貌 -- 跳出困囿的想像框框,發現前所未見的自我。

除左化妝品,連卸妝酒都換上新包裝,超級靚呀!!!
佢既主題分左四個,包括甜美櫻姬、優雅月姬、真我海姬及活潑綠姬^^

收到產品時真係不禁哇一聲!!因為真係好靚呀!!!用完真係唔捨得掉~~
而我都用左呢度既產品化左個春妝~一路化一路慢慢介紹產品啦~

第一樣就係用左限量版甜美櫻姬包裝既POREraser 妝前泡沫底霜 (HK$345/50g)
柔滑豐盈泡沫兼具高度遮暇,調可營造更透薄亮麗的底妝效果~

我呢支泡沫底霜係粉紅色既,出黎既效果會比較白皙,想自然D就買杏色啦~
同埋佢有SPF PA +++,用佢已經唔使再另外搽防曬,幾方便^^

其實佢建議最好用佢地專用既五角海綿上,舊海綿唔係唔好用,不過我就好懶洗海綿,又要等佢乾好煩~
所以我都係用濕粉掃上,洗小一樣野嘛~哈哈^^
我都希1過舊版既泡沫底霜,對我黎講真係乾左D~而呢支新版既明顯比之前既好好多,
但都係未適合而家濕度得20%既日子用,我相信留返夏天用真係會好好多^^
個Base真係好薄,而且摸上手1仲好滑唔會痴笠笠,皮膚顏色都均勻左好多,
一般小瑕疵都遮得七七八八,如果係皮膚好既我覺得就咁用佢都已經ok啦~
但我有暗瘡印,所以都係要再加小小濕粉同遮瑕先得啦^^

喝粉彩眼影 、閃爍眼影 (@HK$135)
眼影部份,主要都係啡紫金色為主,眼影質地好幼細,都冇飛粉既情況發生~
我覺得$135一隻色真係一d都唔貴呀~

呢張相既就比較接近實物既原色啦,閃爍眼影真係幾閃ga,d閃粉好幼唔係大大粒,所以一d都唔會好誇張~
跟全我就講下我會點化個眼妝啦,其實都係好簡單,冇咩難度可言^^

先在眼窩上塗上米色眼影打底,然後在眼窩加上閃爍金色眼影,
再於眼尾位置加上紫色眼影慢慢blend上眼頭位置,最後於眼尾&眼線塗上啡色眼影,突出其輪廓。
仲可以用米色眼影掃於眉骨位置作highlight,即時增加眼部立體感tim^^

之後再加返眼線同睫毛液,眼妝就搞掂啦^^
其實如果唔想妝感咁重,可以連眼線都唔使畫or加條幼既內眼線都得,咁效果就會soft好多^^

胭脂 Glow On( HK$150)
植村秀d胭脂一向好評如潮,今次我都係第一次用ja~
我試呢個係淺橙色,可以有人會唔鐘意d咁既色,但我收到後極鐘意!!!

用既方法都係好簡單,只要將脂胭輕掃於面頰蘋果位置~
就可以提升層次感,睇落去就好似白蜓透紅一樣,好自然!!

唇膏 (限量版) Rouge unlimited HK$210
rouge unlimited一系列豐富色系及三款限量色彩,與繽紛春日競艷。
限量色彩包括珊瑚姬色(ob princess coral)、橙夢幻境(ob dream orange)和粉柔嫩櫻 (ob sakura pink)。
唇膏上面都印左公仔ga,仲有一對眼睛,好cutie^^

我呢支係珊瑚姬色(ob princess coral),佢係粉紅色得黎帶小小小小橙既~

單搽都已經好水潤,唔搽潤唇膏打底都ok^^
可能我自己唇色本身都深,所以呢隻珊瑚姬色唇膏搽上我唇上面同我本身唇色都好似,
但搽左就多左一種豐盈感,水噹噹〝粉嫩嫩d~

雖然我一向化妝都唔會好重手,但妝前妝後都幾大分別ga,
皮膚顏色均勻左,個人睇黎真係精神好多!!!再加上眼影、胭脂,睇落就更加sharp啦^^

總括黎講每一樣產品凡都好鐘意,
但講到最鐘意既,就係眼影同胭脂,一來因為d顏色好靚啦,二來就係,我好鐘意佢既設計!!!
佢個眼影盒同胭脂盒都係可以跟據個人喜好黎轉色ga^^

即係好似咁,平日我就比較小用唔同色既眼影,多數都係大地色,
所以我就抽起其中2個眼影,將胭脂放埋係同一盒度,咁我拎一盒出黎補妝就得啦!!
到放工要出街,我先拎埋另一盒眼影用,所有野都變得井井有條,唔使左搵右搵,幾方便呀^^




 
 
 

最後送上影片《in-between reality and a dream》比大家欣賞啦^^
致力追求創新與美的植村秀,在2013年春季誠邀你一起遊歷春日幻境。
植村秀全新限量系列,以日本藝術家ob和新生代設計師為主題,迎接新生代藝術的到臨。
影片《in-between reality and a dream》帶領你進入ob的創意世界。
這個世界乍看平平無奇,但只要細心一看,即可發現處處是驚喜與幻想,
現新生代設計師在嶄新的數碼世界如何揮灑創意。

沒有留言:

發佈留言