2013/03/18

韓國日本人氣熱賣,去紋堅WORK!! 齊來感受Nutree最天然護膚品^^


近一、兩年,蝸牛原液真係非常hit!!而我都試過唔小用蝸牛原液造既產品~
一般蝸牛產品索價都比較貴,今次我想介紹一隻價錢優惠而且效果唔錯既蝸牛產品比大家~
佢就係NUTREE孜珉耕出既產品啦^^
孜珉耕產品中不添加人工香料、色素、等化學生產的成分,
其中所添加的防腐劑及介面活性劑都須受到嚴格限制,製造過程中不使用動物實驗及利用放射線殺菌。
所以佢係最最“天然護膚品”黎ga^^

第一樣想介紹既就係CREMA CARACOL ORIGINAL 水潤蝸牛彈力霜(基礎型)
佢係韓國同日本既人氣熱賣,萬人親證功效ga^^

  • 純天然製作,絕無人工香料、酒精、礦物油及激素
  • 修復同時保護皮膚
  • 改善粗糙的皮膚,讓受損粗糙的皮膚變得光滑細膩
  • 擁有天然保濕因子,鎖緊皮膚水份並修復受損肌膚
  • 增強皮膚彈性,改善皺問題紋、延緩衰老

適合任何類型的皮膚,特別適合敏感性皮膚以及受損傷的皮膚

一打開產業就覺得好蝸牛感覺,因為佢既質地好特別,真係好似黏液咁,拉開真係有一絲絲ga!!
呢個產品有蝸牛原液&天然保濕因子雙重功效雙管齊下,可以擊退面部皺紋,
更能有效祛斑去疤,無論是痘痘引起的疤痕還是年齡增長引起的色素沉積及黑斑tim~

我皮膚屬於混合性,唔好見佢咁黏就覺得好笠,對我黎講佢一d都唔笠,
按幾按就吸收哂,可能性質比較溫和,所以祛斑去疤就未係幾睇到,反而保濕效果真係唔錯呀~
用左一牌皮膚冇咁乾,上粉都比之前貼服,而且好似比之前有光澤^^

另一樣我好想推介既就係CREMA CARACOL INTENSIVE 水潤蝸牛袪皺眼頸唇霜(加強型)
  • 90%「特濃」蝸牛原液
  • 10%天然保濕因子,鎖緊皮膚水份
  • 純天然製作,絕無人工香料、酒精、礦物油及激素
  • 增加皮膚彈力,皮膚回復少女時代
  • 改善眼部、嘴角、頸部的皺紋問題
  • 擁有天然保濕因子,鎖緊皮膚水份並修復受損肌膚
  • 任何膚質皆適用

    佢既質地就比水潤蝸牛彈力霜杰身D,界乎lotion同cream之間啦,
    唔好睇佢咁厚身,其實佢都幾容易推開同吸收ga^^
    佢可以搽係眼部、嘴角、頸部,主要for改善皺紋問題~

    touchwood黎講,我眼部同嘴角都冇咩紋,但可能我成日lup低頭做野,所以頸紋都好多同幾深下...
    之前都有用過其他去紋產品,因為一般都比較笠同貴,所以用用下就冇用lu!
    而呢個水潤蝸牛袪皺眼頸唇霜,我覺得唔算太笠,我接受到,而且價錢真係好平,豪用都唔心痛~
    我呢2星期真係晚晚用,搽果時係咁意按摩下等佢吸收~
    咁而家出黎既效果都OK呀,唔係話去哂D紋,但D紋真係開發淺色冇咁深呀,好開心!!
    我相信Keep住用落去效果會更加明顯,希望終有一日d紋會冇哂啦^^
    如果大家對NUTREE有興趣的話,可以去佢地FACEBOOK睇下呀~
  • 沒有留言:

    發佈留言