2013/02/20

三重美肌力 ~ 一搽擁有明亮.淨白.透明肌


唔經唔覺用左Sofina呢set新ALBLNAC正離子美白系列都有2個多星期啦~
係時候認認真真咁介紹佢地一次^^
呢個系列都加入左sofina最新研發既成份~ 羅馬洋甘菊精華 & 正離子導入技術,
減少黑生素的產生源頭「黑色素細胞」數量,從而減少黑色素,根治色斑問題,好勁ga!!!!

整個系列有7款產品ga,而我就試左其中3款啦~未講邊3款之前都想介紹下呢個系列入面既主要成份~
羅馬洋甘菊精華 - 有效阻隔SCF結合,最徹底地根治黑色素產生的源頭黑色細胞的數量。
正離子導入技術 - 配合特殊乳化劑,帶有正電荷,能緊貼肌膚表面 (帶負電荷),
                               使有效美白成分更快、更多地滲透至肌膚底層。滲透量比過去的產品多1.6倍。
桔梗美白精華 - SOFINA獨家研發的成分,從黑色素細胞控制色素蔓延,直接減少黑色素細胞的數量,
                            快速高效徹底減淡色斑,改善多年積累的色斑困擾。
洋甘菊ET - 抑制黑色素信息「內皮素」傳遞, 防止黑色素形成,保持白皙素肌。
潤白活性成分(尤加利精華、白樺精華、柚子精華) - 能促進血液循環,將美白成分充分輸送至肌膚,
                           並加速肌膚的新陳代謝,減淡暗黃,締造明亮肌膚。
                           同時促進肌膚自身形成細胞間脂質,令肌膚恢復保濕及防禦功能,散發透明感。
羅漢柏精華 - 減少泛紅,使膚色剔透均勻。
微香性、無色素、不含油分

第一樣要講既就係ALBLNAC正離子美白精華 (HK$720 /40g)
佢透過新成份「羅馬洋甘菊精華」,極致抑制黑色素細胞的數量,深層美白同時改善暗啞膚色。
當中SOFINA獨家專利的「正離子導入技術」猶如「美肌導入儀」,
使美白成份更迅速、更大量地導入至肌膚底層,孕育出剔透的紅潤美肌。

佢質地比lotion杰,但又冇cream咁杰,界乎兩者之間啦~我就每次泵2泵全面連頸用,
輕輕按摩到佢吸收哂就得,吸得都算幾快呀,唔會笠同乾,佢仲有淡淡既花香味幾好聞ga^^~
如果要我以 ★ 作評分,5顆★為滿分,我會俾:
1)亮白度 ★★★★★         2)保濕度 ★★★★
3) 紅潤度 ★★★★            4) 滲透度 ★★★★
5) 清爽度 ★★★ 

第二樣就係ALBLNAC重點美白去斑筆 (HK$560 / 3.7g)
集中3倍美白效能,針對頑固色班,雀斑及暗瘡印部位打圈塗抹,
明顯減淡頑固色素,令肌膚再次重現潤白神采,使用後感覺潤而不膩。

佢係一支好似唇膏咁既去斑筆,用果時只要係斑呀、暗瘡印位置搽幾下就得,非常方便!!
如果想重點去一d頑固既色斑,仲可以"了"一d出黎撻住佢黎敷一晚,效果會更加好tim呀^^

斑,touch wood黎講我就冇乜,不過暗瘡印問題就一直都有,d印成日都唔退好鬼煩!!!
我呢2個幾星期就日日用ALBLNAC正離子美白精華&重點美白去斑筆,去暗瘡印又真係幾work喎~
好多深色既印都變淡,淡色既就更加淡,總之就work啦~哈哈!!
如果要我以 ★ 作評分,5顆★為滿分,我會俾:
1)亮白度 ★★★★★  2)保濕度 ★★
3) 紅潤度 ★★★        4) 滲透度 ★★★★
5) 清爽度 ★★★

最後就係ALBLNAC 美白按摩面膜 (HK$420 / 125g)
佢係一支就可以實現「按摩+面膜+潔淨」3大護膚功效,孕育出剔透的紅潤美肌,
為肌膚即時趕走粗糙、暗啞及疲累,喚回健康亮麗的光采。
通過1分鐘的按摩促進血液循環,再配合3分鐘的面膜護理,集中修護,使美白及保濕成分深深地滲透至肌膚底層。
有效抑制黑色素生成,預防色斑,同時滋潤肌膚,締造明澄亮白潤肌。

牙膏直立式包裝,成分蘊含美白有效成分「洋甘菊ET」,
有效抑制黑色素訊息「內皮素」傳遞,防止黑色素形成,保持白皙素肌。
潤白活性成分配合多種有效護膚成分包括尤加利精華、白樺樹精華及柚子精華,成就光澤潤澤的動人素肌。

集按摩.面膜.潔淨於一身,只需數分鐘便能做到美白、保濕及促進血液循環的功效,方便簡單。
透過按摩效果打通淋巴及促進血液循環,徹底去除內外污垢,令肌膚變得明亮。
只要跟住上圖指示,1分鐘按摩加3分鐘面膜,就可以發揮到最大既功效ga啦^^

質地都好creamy,好容易上面&按摩,我就最鐘意係沖涼果時用,
因為可以透過蒸氣,令佢更加容易吸收嘛^^
另外,佢灸除左係mask之外,仲可以代替潔面產品用ga,當然要落左妝先啦~
一物三用真係方便之極!!而且佢去黃效果真係一流!!!!明顯睇到ga^^
如果要我以 ★ 作評分,5顆★為滿分,我會俾:
1)亮白度 ★★★★★ 2)保濕度 ★★★★
3) 紅潤度 ★★★★ 4) 滲透度 ★★★★
5) 清爽度 ★★★★

總括黎講,我極滿意sofina呢個ALBLNAC正離子美白系列,
佢俾到我既唔止係白,而係透白,亮白,健康既白既感覺~好鐘意好鐘意!!!!
就係個價錢貴左小小啦,如果可以經濟d就更加predect啦!!!

沒有留言:

發佈留言