2012/05/18

來自意大利的COLLISTAR - 大大支複合維他命爽膚液



今次係第一次用到意大利品牌既Skincare,佢就係COLLISTAR啦~
Clollistar我之前都聽過佢既纖體系列好出名ga~
而Collistar在係意大利已有超過2000個銷售點,並已進駐歐洲及中東等30多個國家共1400個銷售點,
同埋佢地每一件產品均以最先進的皮膚學研究成果,配合科學方法及嚴格監控程序,
保證絕對不作任何動物測試,所以都用得放心ga^^
不過我今次用既就唔係纖體,而係佢地既複合維他命爽膚液~

先簡單介紹一下Collistar複合維他命爽膚液
適合中至乾性皮膚
成份和功效:
金鏤梅萃取物、含羞草萃取物、矢車菊萃取物、太陽花成份,可保護肌膚天然水脂膜
Vitamins A, E, B1, B3, B5, H 可供應肌膚所需養份,預防衰老
山金車萃取物可抗炎、收斂、抗過敏
不含酒精,瞬間提升肌膚活力,感覺
清新;即時軟化肌膚,使肌膚更加吸收其後護膚品,回復光澤

包裝用上粉紅色加簡單既設計,冇任何花巧既包裝設計,
雖然我唔係特別鐘意粉紅色,但都好討我歡心^^
樽口位唔算太大,份量都易控制,唔會倒到周圍都係~

有一陣花香既氣味,但我覺得都幾人工味,不太天然香料,但未至於接受唔到既~
份量大概5蚊硬幣咁多就夠,早晚用,抹勻全面就ok啦~

雖然佢冇標明自己係清潔既爽膚液,但用佢都可以抹到好多洗面之後殘留係面既化妝品等污糟物質~
抹得乾淨,所以之後用既護膚品相對都吸收得好d^^

總括黎講我都好滿意呀,另外佢亦都大支,
足足大我之前用緊既爽膚水一倍呀,大左一半~~~
所以就算用佢黎做toner mask都唔會心痛啦^^

沒有留言:

發佈留言