2012/05/09

塑形纖體大作戰~成果篇~ 效果真係好滿意^^


唔覺唔覺已經用左clarins塑形纖體系列一個多星期啦~~~~
每一日都好努力咁用,係時候睇下效果啦^^

每一日既朝早,我都會用健胸提升啫喱按摩~
佢係啫喱質地,用量大概3-4泵,唔需要過量~
我試過貪心用5-6泵,點知吸收唔哂仲搞到有d痴笠笠tim~
所以用適合既份量就已經ok,等佢可以吸收哂就唔會好痴笠笠,好清爽ga啦^^

因為係個胸,所以冇辦法真人示範啦,唯有靠圖,不過都好清晰^^
用法好簡單,只係用手warm up佢,之後由外而內,上而下打圈按至吸收哂就ok~

沖完涼我就會用排水身體護理油~佢有一種好清新既花草味~同香蕉差唔多感覺~
份量夠按摩對腳,推果時唔啜手就得~

佢用法就係沖乾淨涼,我會抹乾小小對腳,之後由腳眼慢慢按到上膝頭後面,
按完搵凍水沖下佢就得,至於你問我會唔會好油呢,因為我平日都有用開按摩油,
所以都習慣左,我可以接受到lor,不過我覺得佢真係唔算油ga啦,好快都吸收左~

之後我就會用高清纖美緊膚精華,呢個係我既最愛~
因為佢除左個胸全身都可以搽既~加上佢質地好清爽,一d都唔笠~
lotion入面果d紅色粒子,按摩下佢就會俾皮膚吸收哂~
搽完佢仲有清涼既感覺,好薄荷feel,好舒服^^

我會用係對小腿度,可能因為成日坐office,所以好容易有水腫~
搽果時我會順便按摩埋,由腳眼慢慢按到上膝頭後面,按到d lotion吸收哂為止~

配合埋拉筋,效果出黎都好滿意,個多星期由31.5cm減到30.8cm,減左0.7cm~
咁短時間有咁既成績真係唔錯呀^^

除左腳,我仲會用係肚腩同埋腰位~肚腩我會順時針&亦時針打圈按~

唔好忽略左腰線位呀,一條腰有腰shape會吸引好多ga~哈哈~
都係由腰外推到另一邊咁啦,左右都要做~

我有配合埋做運動,sit up呀,拉下筋咁~效果我覺得係睇得到既~哈哈~
最起碼影出黎都唔會嚇親街坊先啦~
2側既腰線位sharp左,肚腩都frim左d,我會努力將肚腩變成小腹肌~哈哈哈哈~

因為今次既試用,我真係好勤力咁去拉筋,做運動~
我相信,產品當然有佢既功效,但如果再配合埋市適當既運動會事半功倍^^
所以今次都算有唔錯既成績,真係好開心呀!!!
希望各位都會努力運動,修身成功迎summer啦~yeah!!!!

沒有留言:

發佈留言