2012/05/10

老公也護膚^^


男人粗枝大葉,好多時都忽略左自己既皮膚~所以除左自己之外,我都會關心老公既皮膚狀況~
由開始千叮萬囑叫佢記得搽野,到而家會自己自動自覺搽,我功勞都真係唔小~哈哈~
以前佢都係拎我d野搽,到後尾有出男士系列我都會買男士既俾佢~
始終男性的肌膚比女性角質厚了24%~40%,所以男士專用既會比較適合返~
今次就俾左set olay新出既OLAY卓越煥能男士系列佢~
分別有醒能勁爽控油清爽凝露&醒能勁爽控油潔面乳

醒能勁爽控油潔面乳 (100g)
豐富潔面泡沫,能深入清潔,幫助去除臉部多餘油脂,
含礦物精華的清新控油配方,調控過剩油脂分泌、保持肌膚清爽,
適合中性至油性肌膚,改善肌膚活力神采

因為老公唔肯上鏡,所以都係由我示範啦~
老實講,雖然係for男人,但我真係有試用過ga,
其實次次買男士既我都會試用下,睇下同女人用既有咩唔同嘛~哈哈~
講返支cleanser先,我用左唇筆同眉筆畫左係手背測試下,
當然我老公唔會化妝啦,不過可以當係灰塵同油脂,測試下佢既清潔力如何~

加水卒下,好輕易就起到好多泡泡,陣味仲幾好聞,我都老公都好鐘意~
一路卒,都可以見到唇筆同眉筆痕已經甩得七七八八~

過水之後,超級乾淨!!!清爽得黎唔會乾爭爭~毛孔仲細左~
我老公次次用完塊面都會白d,唔知係咪之前太多灰塵呢,哈哈~

而醒能勁爽控油清爽凝露 (50g)
○ 維他命B3:控制油脂分泌,縮小毛孔,改善膚質,解決男性油脂分泌過剩的特點。
○ 維他命E:強效抗氧化,抵抗自由基損傷,針對男性收到更多自由基影響特點,幫助男性抵禦外界損傷。
○ 青瓜萃取物:天然的醫療背景,自古埃及起就使用于皇家美容.
   青瓜中含有豐富的維生素E和黃瓜酶,有很強的生物活性,能有效地促進新陳代謝。
○ 礦物精華:含有鋅,鎂和銅三大肌膚保濕關鍵礦物質,如泉水般滋潤肌膚,強健肌膚

質地gel狀,我覺得比女士用開既gel狀水一d,輕身一d,
氣味同洗面膏一樣,都係咁清新lor^^

因為佢比較水狀既gel,所以好容易推開~
用既份量都唔使好多就夠全面用~

同埋佢好快就吸收哂,我試果時就會初初會小小痴笠,過一陣就ok~
但老公就話吸得好快,一d都唔笠同埋好清爽,用左d皮膚冇咁乾,同埋出小左油~
佢都好鐘意set野呀,之後仲叫我買多支洗面膏俾佢放係公司用~哈哈~
老公話佢好滿意set野,今次我冇介紹錯喎^^見佢咁鐘意我都好開心~
所以對自己好時,不妨照顧埋身邊人,買返d適合佢既產品啦^^

沒有留言:

發佈留言