2012/05/24

在家輕輕鬆鬆護髮 - 打造春夏俐落髮型

要我出街坐幾個鐘俾人幫我焗油,我真係覺得好哂時間,
所以平日有時間,我都會係屋企為我D頭髮做下Treatment~

呢牌用緊沙宣護色亮澤高效護髮精華,佢有2款既,我呢隻係適合染髮人仕使用

佢呢隻有效修護及保養髮絲因電,燙,染對頭髮帶來的損害,
而深層滋潤修護系列產品添加40%的超水感賦活因子,全面保護每根秀髮,
注入源源不絕的水份精華,可以從此告別毛躁乾旱的受損髮質~

質地同護髮素其實冇咩分別,我貪佢夠方便,因為出去做焗油閒閒地要成個鐘,
但佢呢隻只係5分鐘就洗得,而且陣味仲好香tim~
我用左個幾月,一個星期都用2-3次,d頭髮又真係好似滑左同有光澤左~
40蚊左右有咁既效果好抵用呀,可以keep住買~
而Vidal Sassoon為今個春夏都推出左2件新品呀,好開心可以一試^^

第一樣就係沙宣防熱護髮噴霧~
自從剪短左頭髮之後幾乎日日都要吹頭,都咪話唔傷頭髮ga~

呢個防熱護髮噴霧適合所有髮質用~
佢獨有抗高溫鎖水聚合物分子,特別針對風筒、曲髮器等的高溫挑戰,
有效對抗高達140 度高溫傷害,同時智慧記憶髮絲曲線,更利持久定型~
可以提升秀髮保水能力,滋潤鎖水, 讓秀髮長久滋潤~

用法好簡單,洗完頭之後,吹頭or用曲髮器之前噴係頭髮上面先就得~
咁佢就可以保護到頭髮唔俾高溫既傷害~
吹完頭d頭髮順滑d同埋都會keep得直d,唔會左右繞起~幾好用~

另一樣就係沙宣極緻亮澤修護凝露,細細支有30ml~

獨有光感保濕因子, 顯著提升秀髮光澤度與絲滑質感,瞬間安撫造型細節的不完美

質地好似髮尾油,同埋好香~
我短髮,大概吱1 -2 泵就夠用,均勻咁搽係髮尾就ok~
唔好睇佢係油,但搽左上去一d都唔油,都幾清爽,冇笠痴痴既感覺,幾好~

用左沙宣呢幾件產品,真係好輕易就可以打造有光澤健康既頭髮~
想點塑造春夏既髮型都唔怕傷害到頭髮啦^^

沒有留言:

發佈留言