2012/05/11

簡單易學母親節蛋糕 +燕窩下午茶自助餐,正呀!!!


上個星期六非常開心可能出席U beauty x 皇家太平洋酒店舉辦既活動~
呢個活動係好豐富,主要學整母親節精選甜品 + 「春日‧盛燕」下午茶自助餐試食會~
去到先會學整蛋糕,不過由於時間關係,所以材料都預先準備好哂,
去到就分左2個人一組一齊整一個蛋糕,其實我地主要都係學整蛋糕既步驟同學吱cream,
當日只係需要砌返個蛋糕同裝飾下,都冇咩難度~好易上手呀,哈哈~

大概都分享下點整啦^^
(1) 準備好海綿蛋糕3塊,師傅好細心幫我地切左心形~
(2) 海綿蛋糕吱上適量忌廉,唔好貪心吱太多,如果唔係會爆哂出黎唔靚ga啦~
(3) 加入芒果粒 & 朱古力脆脆,如果你鐘意的話,加d jelly碎都得ga~
(4) 加好芒果粒 & 朱古力脆脆之後再係面加小小忌廉上去,師傅話咁先痴得住上面果層ga~
(5) 整好哂2層之後,就圍邊吱cream,我覺得最難係呢part,因為好難吱得靚~哈哈~
(6) 圍完邊再吱埋蛋糕面就搞掂哂啦,最後加上裝飾就大功告成^^

我地既製成品,都幾靚呀~哈哈!!!

整完蛋糕就係時候試食皇家太平洋酒店既「春日‧盛燕」下午茶自助餐啦~!!!
行左一個圈睇下,可能係下午茶時段所以甜品特別多,真係睇見都流口水呀!!!


今次皇家太平洋酒店用「春日‧盛燕」做主題,咁當然唔小得有燕窩做既精美食物啦~

相入面幾款係我覺得要推介既,特別係燕窩雞粥,真係好好味,夠味之餘仲煲得好綿tim!!!
章魚燒餅都幾好食,比出面食到既大咁咸,所以可以食到章魚既鮮味~
燕窩蛋韃都唔錯,d蛋槳唔會太甜幾好味ga~
而賣相好靚既燕窩芒果布甸,我就覺得質地整得唔錯但對我黎講就甜左d啦~哈哈~

除左燕窩系列既甜品之外,其實佢d熱盤都唔錯,刺身款式雖然唔多但勝在夠新鮮~
另外,我仲想推介相入面既椰汁西米糕,唔好睇佢外表平淡,但真係好好味道~
可能我自己都整過呢樣甜品,做法唔難,但要好食都唔係易事,
好容易整到一係太淋一係太硬,再唔係太甜或者冇椰汁味,
但佢呢件真係整得好出色,各方面都好好,所以我食左4,5件~哈哈哈哈~

同埋皇家太平洋酒店d蛋糕真係整得好靚,賣相好吸引~
全部我都食過,唔止睇得仲ok好食ga~

快樂不知時日過,好快就食左2個鐘啦,成個活動都係歡笑聲下進行,又識到新朋友~好開心呀!!
而係我地食既期間,師傅已經幫我地分好自己整既蛋糕,每人有半個拎返屋企~
我覺得得半個拎走係美中不足既地方,因為知道為母親節整既蛋糕,我都一早同媽咪講左~但返到屋送俾媽咪佢好奇怪點解得半個~好似有小小失望咁,
唯有俾返幅相佢睇下本身個蛋糕係點啦~哈哈~

媽咪收到我親手整既蛋糕都好開心既,仲即刻切黎食,佢仲話好好味tim呀~哈哈~
有時間,我一定要整返一個完整既蛋糕用俾媽咪先得!!
母親節就到啦,我覺得禮物唔一定要貴,最緊要係果份心意~
大家有時間都整返個蛋糕氹下自己媽咪啦,預祝各位母親節快樂^^

沒有留言:

發佈留言