2012/03/29

SONIA RYKIEL - 徹底卸妝及深層潔淨毛孔,為肌膚帶來清新柔滑的質感

卸妝我一向都係用開油,因為我覺得比較乾淨同埋冇咁乾^^
今次我有幸率先試SONIA RYKIEL 4 月 2 日先推出既柔滑卸妝油同埋深層潔膚粉末兩款新產品^^
先睇一睇柔滑卸妝油,都有成195ml,又幾大支喎^^
依佢既介紹就話輕易卸走眼部彩妝同時深層清潔毛孔,
潔膚後即時提升肌膚質感,水潤亮麗。

淨係睇包裝已經好得我歡心~我覺得真係好好好靚呀^^
成個Look睇落去好高雅,未用都已經加左分~

支支咀係另外配埋既,用既時候先自己裝上,我諗咁係因為可以衛生D,
產品係自己開封新鮮D卦^^

用既份量大概 2-3 泵,氣味就清清地,一定接受到既~
而佢主要成份為天然萃取礦物油,有效溶解彩妝;
另含美容成份薏仁籽油、深海魚油、亞麻仁油 (生物亞麻酸) 及白芒花籽油
全部都係對皮膚冇負擔既油份~

化左個濃妝,試下佢卸妝既功力先~
用法大致都係一樣,輕輕按摩面部溶解粉底彩妝及油脂污垢,
之後以溫水或冷水徹底沖洗乾淨。

過完水,完全既化妝品連waterproof既睫毛液都一掃而空^^
洗完冇乾既感覺,反而都既水潤下,真係唔錯^^

我習慣卸完妝都會用潔面產品洗多次,確保塊面100%乾淨嘛^^
所以就試埋SONIA RYKIEL 深層潔膚粉末啦~
我都係第一次用粉末狀潔膚產品,佢介紹話可以有效潔淨毛孔殘垢及老化角質。
順滑潔膚質感,來自天然黏土及分解蛋白質酵素 (Protein-cutting papain enzyme)。
有效提昇肌膚觸感,令美肌即時柔滑亮麗,潔膚同時護膚。

佢既用法都唔難,只要將潔膚粉末倒於掌心,加入冷水或溫水混和成粉漿狀,
咁樣就可以開始用係面上面啦~

之後好似面膜般均勻塗於整臉,在有黑頭,粗糙,暗啞部位輕輕按摩,
以冷水或溫水徹底究洗淨就得~
不過唔知點解,我就卒極都唔係好多泡泡既,可能我加得太多水啦~哈哈~
提提大家,為確保產品質素,每次必須使用一整包潔膚粉,開封後不可保留下次使用。

用左佢,真係會超級乾淨!!!!唔知係咪因為潔力太強呢~
我混合性皮膚用左佢覺得有d乾,所以洗完面一定要用保濕呢^^
又或者夏天用佢會比較適合,我會留返遲下熱d再試過~
總括黎講,呢2件產品我都好滿意!!
2者黎講,我比較喜歡卸妝油,因為真係卸得乾淨又保濕~
真係可以推介俾大家呀^^

沒有留言:

發佈留言