2012/04/10

天然分子醫學mask - Leaders Clinic

醫學美容真係越黎越普遍,而家連mask都有出醫學
今次有幸試到韓國醫學品牌Leaders Clinic既2款mask~

蘆薈舒緩更新面膜 (25ml / $22.9)
Leaders Clinic係由韓國首爾國立大學的一班皮膚學專家組成,
一直致力利用頂尖的科研技術研發性質溫和,適合各種皮膚使用的美肌配方;
亦從醫學角度研發出能為妳真正改善肌膚的美容方程式,
每片面膜已經由一班頂尖的皮膚科醫生為妳進行過各項皮膚測試,
效果真正貼面,能滲透每寸飢渴的皮膚 ; 就如同讓皮膚渴下整瓶的營養成分一樣。

先介紹一下蘆薈舒緩更新面膜,佢可以舒緩肌膚,立即給肌膚提供水分。
針對因外在環境而敏感的肌膚,容易受紫外線或雷射手術而泛紅的肌膚。
蘆薈成份可以快速舒緩受刺激的肌膚;仙人掌成份可以有效舒緩肌膚,
迅速補水,成分不含苯/皮膚科測試完成。
主要成分: 蘆薈萃取物    用途:提供水分/肌膚舒緩

打開又冇想像中咁多精華,但其實都唔小,
絕對足夠敷20mins,敷完塊mask都唔會乾哂,仲好rich^^

佢既面膜質地好得意,同一般用開既唔同,
原來Leaders Clinic既面膜都係用棉花最接近既種子部分既幼細纖維做既~
可以提昇面膜既吸水能力GA,怪唔得淨返係包裝紙上面既精華唔多啦~

面膜貼面度好足,敷緊都可以周圍走唔會跌落黎~
不過我覺得如果鼻位果度D剪裁位可以再做好小小就更加好啦~

敷果時會覺得有提升收緊既感覺,到20mins後敷完,
會發現我塊面都有mask d痕印左係度,真係有firm左既感覺呀~
同埋敷完之後有保濕感,摸落去都彈手d,暗瘡都冇咁紅^^~

而另一隻維他明亮更新面膜  (25ml / $22.9)
包裝同蘆薈果款係一樣既,只係唔同左色~

用於肌膚色調不均衡及有黑點的情況,需要元氣及活力的肌膚。
強化維他命C成份能給疲倦肌膚提供營養及活力,使整
個肌膚色調明亮,水潤,健康,
成分不含苯(防腐劑)/皮
膚科測試完成。
主要成分: AA-2G
用途:明亮肌膚/平衡肌膚暗淡肌調

面膜質地各樣都同同蘆薈舒緩更新面膜差唔多,
打開包裝紙入面都唔會有好多多餘既精華,大部份都係塊mask上面~

敷完同樣feel到水噹噹,但維他明亮更新面膜比蘆薈舒緩更新面膜有一樣小小唔同,
就係維他明亮更新面膜敷完真係好似會透亮d,皮膚會冇咁暗啞~
兩款mask真係各有各好,不相伯仲~兩款我都好鐘意~
但要我日日敷我就真係唔捨符,因為價錢我覺得偏貴~
如果價錢可以經濟d就更加之好啦^^

沒有留言:

發佈留言