2012/03/09

輕易升1.5cup,勁show事業線, 你仲唔快d買!!



尋晚係一個令人熱血沸騰既晚上,因為我放工之後出左尖沙咀~
出席左peach john既最新春季商品「WORK BRA」內衣分享會^^


我相信都冇咩人唔識peach john架啦,而我本身都有幫襯開,
平時經過佢地既店舖都好容易俾佢吸引左入去,
因為佢地店舖好粉紅,好女仔,望入去顏色好繽紛,次次入到去心情都好好^^
今次既分享會直接係尖沙咀分店舉行,真係好方便我呀^^
一開始由peach john PR小姐Janice介紹下今日大概內容、peach john既歷史咁啦~~~
我好鐘意jance件衫呀!!!!好靚!!!!唔知係咪peach john架呢~~~


今次分享會主要都係介紹peach john出名既系列,
有heart bra系列、谷間系列、宮廷款系列、綿質系列~
每一款著出黎既效果都好唔同,唯一相同既係效果同樣驚人!!哈哈哈哈~

除左以上講既系列之外,當然唔小得今日既主角work bra啦~~~
呢個系列一共有8隻色,好colourful,梗有一款岩心水ga^^
連褲褲都有3款選擇,基本款、t-back、平腳褲款都有,
真係照顧哂唔同既需要呀,不過美中不足係平腳款冇size分,
但彈性都ok既~我諗唔係超級過火都會岩著既^^

work bra除左顏色選擇多之外,最大特點就係
~ 連鋼圈都遮蓋的光滑無縫,是穿著貼身衣服的最佳拍檔。
~ 罩杯與面布分開的兩層構造,有效舒緩鋼圈的束縛,令穿戴舒適。
~ 輕盈柔軟襯墊,升1.5cup美胸塑型,讓你更顯女性曲線美。
~ 具彈性、吸汗、速乾的物料,令你更加可以忘我的投入工作。

睇過摸過個bra都好舒服,原來peach john仲安排左個靚女model即場示範~
model著出黎個效果好好呀!!!無論正面or側面睇都好正!!!
大得黎又唔會好誇張,幾自然呀~~~真係睇到哇哇聲!!

仲有示範左heart bra,入面個pad都係心型~好cute!!!
model仲著埋t_back +吊帶襪,講真我係女仔都睇到流口水呀~正得好緊要!!哈哈~

呢款就係宮廷款,豹紋ga!!!呢款個胸型集中d,比較圓潤~褲褲係lace ga~sexy!!!
我都試過呢款,以為佢咁谷法會唔舒服啦,點知又唔會喎~好舒服~
我諗我遲下都會忍唔住帶佢返屋企~哈哈

如果冇特別日子唔想谷胸既,都有選擇,呢款就冇好勁既pad,而且pad可以拆落黎,
岩哂平時著ga,d款仲要好靚,著出黎效果都好正~!!

其實peach john d bra真係好好好靚,超多款揀~
一定一定有一款會岩你心水ga,我次次去都樂而忘返^^
試身室好靚,同埋職員都好nice好好笑容,唔明可以隨時問ga~



除左bra,peach john仲有睡衣、家居服、去街衫、
連手袋、涼鞋都有得買,我覺得唔算太貴,價錢都可以接受呀^^
仲有一個好消息,peach john黎緊3月28日會係沙田開分店呀!!!!
對我呢d新界人黎講真係方便好多,當日買野好似仲有化妝袋送ga~
詳情大家留意下Peach John Facebook既公佈啦^^

沒有留言:

發佈留言