2012/03/01

超簡單~自家製朱古力香蕉蛋糕

其實除左扮靚,我都好鐘意煮野食既,今次第一次出食譜,希望大家會鐘意啦~
因為發現屋企d香蕉起哂斑點,所以就拎黎整香蕉蛋糕啦^^
而且要既材料非常簡單~

砂糖:65g、蛋一隻、麵粉:75g、有鹽牛油:70g、自發粉︰半茶匙、
朱古力粉隨意,鐘意朱古力濃味d就多落多d啦~
香蕉:150g,大概一隻大香蕉嘅size,越多斑點越熟越好~

第一步,將焗爐預熱至170度~
之後將全蛋同砂糖用電動打蛋器攪至奶白色。

第二步,將牛油坐溶至水狀,之後將麵粉、自發粉、朱古力粉西一西,
朱古力粉都係o係呢個時候落埋就岩ga啦^^加埋蛋醬落去搞勻~

搞勻左粉同蛋之後,再落牛油後攪埋一齊~
加牛油果時最好係分開幾次續d落,攪到混合哂就ok 啦~

第三步,將香蕉切粒再壓成蓉~~記得搞好哂上面d野先好切蕉呀,
唔好預先切定,因為放得耐香蕉會好似蘋果咁氧化生秀ga~

因為當初我只係想整香蕉蛋糕所以之前冇落朱古力粉,但最終都係想整朱古力香蕉蛋糕~哈哈~
所以先係呢個時候補返,記得朱古力粉應該係之前西粉時落埋就岩ga啦~
第四步,將香蕉蓉混合埋落粉團醬入面搞勻~倒入模就ok啦!!
倒入模唔好倒滿,8成滿就ok啦,如果唔係焗果時會瀉哂出黎~

最後放入焗爐焗35分鐘就得啦^^
中途見到個蛋糕開始升起,好開心呀!!

出爐啦出爐啦!!!!!!賣相係咪唔錯呢^^除左睇得之外,仲好好食ga!!!!!
不過今次我貪心落得太多朱古力粉,香蕉咪淡左小小,下次我會放返多小小香蕉落去~
呢個蛋糕真係好易整ga,大家得閒都試下整啦^^
唔知大家鐘唔鐘意我分享既食譜呢???
如果鐘意既,我之後都keep住分享下呀^^

沒有留言:

發佈留言