2012/03/21

極致亮白 -頂級美白成份五味子​^^


次次經過skinfood都會俾佢吸引住,因為佢地既產品packing好靚呀,
每次用完佢d野都唔捨得掉d樽~最近佢地又出左一個新既系列~

五味子水凝美白系列,呢個系列有由爽膚水到精華、mask都照顧哂^^

而我今次有幸試到五味子水凝美白系列入面既爽膚水、乳液同埋mask~
五味子水凝美白呢個系列,都係採用於首爾頂級五味子,
同埋獨家專利美白成份(五味子+桑白皮+甘草) 可以幫助抗氧化、亮顏、淨白~

第一樣要講既係五味子水凝美白爽膚水 (附面頰膜10片/盒) ($315/ 155ml)可為肌膚提供美白養份之外,更可軟化表面的角質質,為下一個美白步驟作好準備。
其專利「Omija Herbal Complex」美白成,有效抑制自由基,預防肌膚老化及黑色素形成;
更可作面膜使用,為黯沉不均的膚色提供加倍修護。

呢個五味子水凝美白爽膚水用法好得意,佢有一個五味子既茶包送埋~
用之前要自己將茶包放入爽膚水入面浸大概1分鐘,之後將茶包拎返出黎~
輕輕搖勻就用得,浸完之後d爽膚水都變左啡啡地色,仲幾香tim~

仲可以仲埋佢送既面膜紙做一個toner mask,加強保濕美白功效tim~
佢送果個面膜紙其他冇咩特別,勝在有個面型係度幾方便,
用哂的話用返自己用開既面膜紙都得^^

而五味子水凝美白乳液($315/ 155ml)
獨特配方可抑制黑色素形成,配合角鯊烯成分,
為細胞提供大量氧氣,讓肌膚回復活力,延緩衰老;
成份中的豐富維他命C及E,能於美白同時為肌膚注入大量水份,
用後令肌膚清爽有彈性,由內而外綻放無限亮白神采。

質地係lotion,同爽膚水一樣幾香,其實我都唔係好知係五味子既味還是咩味,
唔鐘意太香既sis可能會有小小接受唔到,但我自己就ok鐘意既~
搽上面都好易推開,唔會痴笠笠,感覺都ok保濕~

最後就係五味子水凝美白片裝面膜($225/ 5pcs)
含五味子、桑白皮、甘草、維生素B3、角鯊烯、玻尿酸,
高效濃縮精華能深入肌膚,賦予透亮與光澤,讓肌底自然散發白皙光采。

個面膜比平時果D厚身好多,而且有好多精華,精華同一般水稀稀周圍流既又唔同,
佢直程係好似lotion咁,奶白色杰杰地既~
而且佢係上下2片式既設計,我自己就好鐘意呢個設計,因為可以自己就位,
所以可以整得比平時更貼面^^

敷15mis左右就ok啦,基本上塊mask都仲係好多精華係度,
所以我都唔會哂,另去敷埋條頸,咁就唔怕面同頸呂同色啦^^
敷完之後,塊面都仲係好多精華係度~
就算我按摩完,佢都係吸唔得哂,真係多得太緊要啦~~~
所以多果果d我用完返之前爽膚水既面膜紙抹走佢,
用黎搽埋手手腳腳唔好哂嘛^^

今次試用真係好好,足足俾左成2個幾星期,真係可以試清楚d,
我覺得d皮膚好似有光澤感左,未至於白左好多,但都有小小白左既感覺,
而暗瘡印都淡左色,我相信繼續用落去效果應該會更加好既^^

沒有留言:

發佈留言