2012/02/20

我也做model - VS星級造型大變身^^

其實呢件事係發生係一月果時既,話說係2011年尾我見到Vidal-Sassoon搵人做model~
我膽粗粗參加左,點知最後真係揀中左我呀!!!好開心^^
所以就開始左我
星級造型大變身之旅啦~
今次我個髮型將會由上海來港嘅沙宣美髮學院首席造型大師MEE POH LOH幫我設計既~
真係機會難逢呀!!!所以我都冇咩要求全權由大師發板~我信哂佢ga^^

溝通好哂大概點剪之後,就開始埋位啦!!第一步就係染髮~
幫我染髮既都係黎至上海沙宣美髮學院既大師,細問之下,原來佢係台灣人^^
我發現VS既染髮做得好細緻,續小續小咁染,務求染出黎個層次感增加~
所以雖然我high light唔係好多,但都包到一頭錫紙~哈哈~

染完就正式開始剪啦,因為我冇要求任佢地點剪,交哂俾大師渣fit~
所以髮型大師手起刀落,我長及腰既頭髮......byebye啦~~~~
留左10年既頭髮一下剪短左,未剪之前都以為自己會好唔捨得~
因為之前都有衝動想剪,但真係冇咁既動力一野剪咁多,
到而家真係短,真係估唔到一d感覺都冇喎~~~仲有d興奮!!!!哈哈~
可能自己都睇厭左咁多年既長髮~唔係今次既機會,我諗我都唔會咁有決心剪短~

幫我剪髮既都係上海沙宣美髮學院既大師,外國人黎ga^^
都係一個好nice同埋好細心既髮型師,而且經驗十足,幫我剪緊既時候有好多人企係後面偷師ga..哈哈~
左剪剪,右剪剪,睇落去佢好似剪得好隨性,但每一下落刀都好準確~
大師真係大師~!!!好快已經剪左個形出黎~

登登登登!!!!短髮look大功告成!!!
係唔同角度睇我個頭都係唔同色&唔同髮型~
呢d就係Vidal-Sassoon剪髮同染髮特別之處啦^^

因為當日我係一個model既身份,所以仲要化埋妝,
分別有daily look同埋dinner look既出現^^
有冇發現,我個髮型分唔同方向既界,出黎既效果差好遠???
誇張到連個樣都好似唔同左咁呀~~哈哈哈哈~
daily就比較斯文,dinner look就比較wild d~2個look我都好鐘意!!

而當日既妝係由Annie G團隊既同事Jan幫我化ga~
對眼同我咀做得非常出色!!!我第一次化到咁妖艷ja~
socking pink咀,有冇好sexy先~哈哈~

活動既尾聲當然要同2位大功臣影相啦,好可惜既係我未準備好已經影左.....
影到個咀極級騎呢~~~~~缺憾呀!!!!!
不過我真係好多謝2位為我剪左既個新髮型,我好鐘意呀!!!!

剪前剪後既分別,呢幅相我都放過上我自己既fb俾朋友仔睇,
佢地一致覺得短髮好睇d呀!!!咁我呢頭長髮真係剪得值得,剪得遲tim呀!!!哈哈~~
你地又覺得長髮or短髮襯我d呢???

今次真係一次好特別既經驗,好多謝vs俾一個咁既機會我啦^^
最後送上今次我做model既成果,其實今次我係幫yahoo同vs拍左段片既~
有時間可以一睇啦^^
http://hk.lifestyle.yahoo.com/y--girls-channel-3d-stylishlook.html

沒有留言:

發佈留言