2012/02/17

又去shopping買買買^^


早幾日經過6ixty 8ight見到呢個牌又俾佢吸引左入去~

原來當日只要有呢個心心牌嘅產品都有8折呀!
我又係入面行左成個鐘^^

明明無嘢想買,但最後又忍唔住買左幾樣嘢返黎~

又買左一堆褲褲返黎!只因為減到15蚊1條~唔買唔得咁既感覺~
最終都係忍唔住手買左返黎~~當多幾款選擇啦,yeah!!

爸爸我都係第一次買呢個牌子,不過碼數得好小選擇,我就唔係好啱啦~
但見到減價減到35蚊,55蚊咁,又忍唔住買左幾個送俾朋友^^
真係有好多款式揀,不過如果佢有多D碼數選擇就好啦~
而我當然有買野俾自己啦~~~買左一件吊帶睡衣,呢件有心心吊牌,所以有8折ga~
跟後仲配返條底底襯返一set,2樣加埋都唔駛150蚊~好抵呀!!

睡衣仲有得教長短,質地好滑,仲有一個車厘子小裝飾~好cute^^
 今天都唔算買得好多,不過都過168蚊,可以join會員呀~
但係我都唔知join會員有咩優惠,因為職員冇主動同我講....
係我自己問佢係咪有會員join佢先俾form我填~填完又冇話d咩咁~
有冇人知做左會員有咩用呢???儲分or買野有折呢??

沒有留言:

發佈留言