2012/02/06

有機新體驗 – 星級有機潔面霜


今次真係好好好好好開心,可以試到The Organic Pharmacy既產品,
The Organic Pharmacy既產品係以百分百天然有機植物為原料,並以人手新鮮製造,
而且產品全部在英國藥劑協會註冊,產品包括面部及身體護理、嬰兒護理、健康食品及香薰油等。
天然、有機,呢2個字眼成日都會一齊講~
但其實大家知唔知道天然同有機產品有係分別ga呢??
先講講有機既定義: 就係指原材料出自天然植物或海洋生物,
在全無人工或化學成分的天然栽種植物,由種子、水源、土壤至肥料,
都先經過污染測試,不含人工合成的防腐劑和殺蟲劑,
並具有高精純度和穩定性,達至指標才可稱為有機。
所以真真正正可以用「有機」字眼而又經過認證既品牌都唔係得好多~
而Organic Pharmacy係其中一個^^
產品用上超過 500 種有機原料製作,全部都領有有機認證證書才會被採用。
而且佢每件產品,品牌也堅守七大原則不含人造防腐劑色素香料石油化學製品
不進行動物測試,並支持有機耕作及有機農產品
並將
專業的藥劑學、自然療法與美容知識和技術結合,為我們的健康、美肌和環境取得平衡。

今次試既就係佢,Carrot Butter Cleanser
能徹底清潔肌膚上的污垢及化妝品,肌膚回復柔嫩細緻。
胡蘿蔔、迷迭香及薰衣草,具極佳的清潔及抗氧化功效。

佢成分有:
胡蘿蔔 - 含豐富Beta胡蘿蔔素(前維他命A),可有助抗氧化和對抗自由基
金盞草-具消炎、殺菌、舒緩和治療功效,可促進細胞再生
甘菊 - 甘菊具舒緩和鎮靜功效,對敏感痕癢皮膚有顯著功效
薰衣草- 能舒緩和放鬆肌膚
小麥胚芽油 - 含豐富維他命E,具柔軟肌膚功效
迷迭香 - 具抗氧化成分,能有效暢通和潔淨肌膚
向日葵籽油 - 純淨冷壓向日葵籽油,含豐富維他命A & E和脂肪酸
荷荷巴油 - 跟天然皮脂分泌接近,含豐富維他命E & A,高效滋潤肌膚
聖約翰斯麥芽 - 高效舒緩和治療,能促進細胞再生
蜜蠟 -  蜜蠟蘊含油和蠟的成分,可使皮膚柔軟細緻
乳木果油 - 有效改善痕癢、改善僵硬關節,研究指出乳木果油能改善微絲血管循環,改善浮腫。

樽身設計其實好簡單,一個圓盒,上面印上簡介同埋用法~

佢質地好凡士林咁,係硬身既膏狀~配有一個小匙了佢出黎,不過我多數用手指就算~
用果時用手指打圈溶一溶佢就好易了到足夠既份量出黎用~用好小就夠全面啦~
睇佢個名以為佢個味會係蘿蔔味,我其實唔鐘意食蘿蔔,所以都有d驚驚地係怪味~
但估唔到佢係薰衣草味,我好鐘意!!!用果時真係relax d 架~

用法都係一般咁,上面之後打圈按摩就得~仲可以用埋係眼既位置^^
按幾按眼上面既眼影、眼線、睫毛膏都開始甩得七七八八lu~

之後用暖水+毛巾洗乾淨就得ga啦~
因為佢冇化學成分,所以加水過果時冇平時用開既卸妝油乳化既效果~

係比平時過水耐小小先乾淨ga啦,不過用埋毛巾幫手就冇有怕,好快洗得乾淨^^
我用既都係The Organic Pharmacy有機潔膚棉,連毛巾都係有機ga^^
條潔膚棉摸上手唔算好軟,但配合埋cleanser果時就效果好好,
而家除左卸妝會用佢之外,我平時用手工皂洗面時都會用佢^^
洗完感覺好乾淨,有用左磨沙咁既效果ga~

卸妝效果好滿意,因為真係好乾淨,我搽到好狠既睫毛都卸得乾乾淨淨^^
加上佢最好係卸完之後一d都唔乾,皮膚有光澤感~
雖然,用佢真係比平時用普通卸妝油用多左時間~
但用佢一d都唔會傷皮膚,相反反而會對皮膚好~
價錢方面,$590蚊睇落去唔平,但佢每次分量用好小,
一樽分量我估以我速度,應該用到5-6個月,除返開都係100蚊到一個月~
付出多小小既金錢同時間,可以對自己既皮膚好d,都係一個唔錯既選擇呀^^

沒有留言:

發佈留言