2012/02/15

充滿驚喜的情人節盒

情人節快樂!!!!大家情人節一定過得好開心啦^^
我都過得好開心,因為情人節亦都係我生日呀^^
今年仲係我同老公第10個年頭一齊慶祝啦,時間過得真係快~
除左老公份禮物外,我都收到佢~

情人節特別版既glamabox呀~今次個盒圖利都係一樣,但變左長方形~
今期拎上手都有d重量喎,我記得上次收盒都冇咁重既~

雖然未開之前我已經上網睇過其他sis分享過個盒入面有d咩~
但都自己拆既時候,都係會有一種拆禮物既開心係度^^
今期係特別版所以一共有8樣野呀~好豐富!!

入面有6樣野我見大部分sis都係一樣既~
包括有Talika 亮齒美唇筆、Stephen James红粉菲菲能量棒、PS Group coupon、Chocola BB Drink bit 、Glamabox吊飾、Lierac Bust Lift 魔俏健胸按摩霜~
而我唔同既就有Enprani Retinox 5抗皺保濕亮白精華~好驚喜喎真係!!
仲要係貨size,咩保濕野都好岩我用^^

另外仲有一塊Essonce角鯊烷透氧再生羽翼絲光面膜~
呢個牌子我真係未聽過~,上網check過下係d咩~
王牌「角鯊烷透氧再生羽翼絲光面膜」0.03cm的絕對輕薄服帖,
讓肌膚與精華之間零距離,精華迅速吸收。99.9%角鯊烷全效活膚,
透氧再正再生,而墨角藻萃取長效保濕,調節油脂平衡。
睇佢既介紹好似都唔錯咁~等今個星期即刻試下先得~

今次特別版d野真係揀得唔錯喎~除左coupon之外,其他既全部都岩用或者用得到^^
如果個個月都keep住咁既水準就真係very good啦^^

沒有留言:

發佈留言