2011/10/20

「我的美麗日記」首推凝凍水精華 - 甘菊白百合水精華凝凍

「我的美麗日記」mask就試得多啦~近牌佢出左新野~

就係凝凍水精華啦,佢係果凍質地的日夜兩用凍膜~ ($69 / 50ml)
簡單d講即係好似sleeping mask咁用啦~~~

我覺得佢今次個包裝盒好靚呀,用色好柔和,佢呢個果凍系列有2款~
一隻係玫瑰白牡丹水精華凝凍 ,而我呢盒就係甘菊白百合水精華凝凍 ~
簡單介紹一下凝凍水精華系列啦~
沁膚果凍質地將美肌花園中的豐沛花植能量轉化為源源不絕的護膚水精華,
結合專利植物性智慧活水保濕因子AquaxylTM,為肌膚提供日夜接力全天候的飽水能量。
小小的一瓶果凍可於日間防護關鍵期形成隱形水護膜,溫柔包覆肌膚,封存滋養成分;
同時於晚上的美膚黃金期密集深層補水,進行睡美人工程,持續加乘滋潤肌膚!

紙盒上面都清楚寫明成份、使用方法、注意事項等等.....
使用方法好簡單~
日間水護膜:基礎保養後,取1匙均勻薄塗於全臉肌膚。可形成隱形水護膜,確保鎖水防護。
夜晚水面膜:基礎保養後,取2匙均勻厚抹於全臉肌膚。形成晚安水面膜,長效密集補濕。

而樽野既包裝比我想像中簡潔,一個膠樽入住~

扭開蓋入面仲有一個小匙配埋,真係好方便呀,唔駛自己搵野搽~
而家都唔係好多產品會跟埋小匙lu,呢點抵讚呀!!

咁甘菊白百合水精華凝凍介紹下佢啦~
賦予肌膚水漾控油的香氛水面膜,集結洋甘菊純露、白百合精萃與青柚籽精華,
集結花植精華,使肌膚水漾細緻、潔淨平衡。除專利植物性智慧活水保濕因子AquaxylTM外,
更蘊含:* 洋甘菊純露、白百合精萃與青柚籽精華 * 水漾細緻、潔淨平衡  *
功效:水漾控油

佢既質地就係比較稀既gel狀,又唔係稀到會周圍流~好似control~
氣味方面,雖然佢係花既精華,但我覺得好似果香既甜~聞起上黎好舒服~
係一隻好容易接受既味道~~~~

搽上去好易吸收,仲好易有一層保護膜咁,好有光澤~~~~~
其實我一向都好怕用sleeping mask既野,因為試過用過其他牌子好似痴痴笠笠槳住塊面咁,
訓覺果時又整到周圍都係,硬係有d野係塊面咁唔舒服~
反而呢隻痴痴笠笠既感覺,可能因為佢吸得快~第2日訓醒都冇槳住既感覺呀~
而且佢一d都唔貴,仲可以日日好豪咁用!!!之前萬寧特價我仲見到佢賣$49.9 tim呀!!
至於控油效果,因為我冇試過朝早用,所以都唔係好清楚啦~
或者遲d試過再同大家分享下佢控唔控到油啦^^

沒有留言:

發佈留言