2011/10/11

THE BOBY SHOP - 紅石榴緊膚精華素~



今次試用既係THE BOBY SHOP 紅石榴緊膚精華素10日裝,
我最後一日先有時間去拎,拎果時個BA小姐可能太忙,冇教我點用~都咩冇講就俾左包野我~
打開原來係10包1.5ml既sample,同埋一個catalog,唯有自己睇下佢介紹啦~

 紅石榴緊膚精華素 (30ml / $339)
蘊含有機紅石榴籽油及滋潤蜂蜜,質感輕柔及容易吸收,有助改善肌膚彈性及補濕度。
於使用補濕產品前塗上,能令肌膚更有彈性及得以提昇。

果籽 : 提取含豐富抗氧化物的果籽油,能保護肌膚免受游離基侵害。
特別採用冷壓法提煉果籽油以保存新鮮功效, 並獲得有機認證,,確保成份天然不刺激肌膚。
果肉 : 提取 Aquaporins (水通道蛋白),有助肌膚細胞鎖水功能。
果皮 : 蘊含強效活性成份,成份溫和但具備 retinol 之活膚效果,有助激活肌膚膠原蛋白合成。

睇返介紹,原來早晚都要用,但佢又得10包...我每一次都用1包,所以其實都用唔到10日既~~
實際我只係用左5日咁多.....講真緊緻效果真係未見到~
不過都可以講一講佢既質地同用既感覺既~~~

使用方法 : 早晚使用,用於爽膚水之後。取適量紅石榴緊膚精華素,
輕柔地向上及向外塗抹於面上。最後以手指輕拍面部,避免觸及眼部肌膚。

佢質地係比gel杰小小,算係乳狀啦,香味都幾好聞,不過個人覺得味道濃左小小~
如果可以淡返小小就更加好啦~

搽上面都好易推開,推果時佢好似會變左小水點咁,好得意,
而且都好快吸收哂,質地黎講我都好鐘意~

左圖係未用之前,皮膚比較乾燥。
右圖用完之後,感覺上係冇咁乾,而且有光澤。

用左5日,明顯效果就未見到,不過搽完都有firm firm地既感覺,雖然睇落去唔多覺~
而且質地我係鐘意既~我相信如果可以試多小小時間效果會明顯d~
好鐘意佢紙袋上既一句 : nature"s way to beautiful!!!
希望大家都領略都個中既真理^^

沒有留言:

發佈留言