2011/10/12

大自然的保濕力量 - 補水鎖水UpUpUp


上星期好開心參加左clarins舉辦既event~
當日下午舉行,clarins仲好貼心準備左下午茶俾我地享用~

event內容真係好豐富,有講解皮
膚各層的理想水分含量,
所以就推出左

全新水潤活肌保濕系列,佢可以深入各層肌膚之中,
營造肌膚每一層的黃金比例,肌膚時刻注滿水分。


  

一路食,一路聽,仲可以每樣產品慢慢試,又有專人細心講解點用~
2
個鐘時間都過得好快,穫益良多^^

 




 
 

event完左之後就送左2樣產品俾我地返去試~
就係Clarins全新HydraQuench
水潤活肌保濕系列~
水潤活肌保濕精華同

水潤活肌保濕霜啦~

先講一講

水潤活肌保濕精華 (50ml / $480)
全新水潤活肌保濕精華先以高分子透明質酸保護肌膚表面,
再透過印加花生萃取精華
修復角質層中的水脂膜及細胞間質,
然後再以
卡塔夫樹皮萃取精華及鹿角菜萃取精華促進表皮層的天然保濕機制,
最後低分子量透明質酸滋養真皮層儲水量,最後達到
4重滲透,讓肌膚層層注滿水分。
水潤活肌保濕精華中更包含了兩種修護成分進一步提升透明質酸與卡塔夫樹皮精華萃的保濕功效:
 -  印加花生萃取精華: 萃取自生長於秘魯安第斯山脈的一種植物,
    含豐富皮膚本身不能製造的必需脂肪酸,有效修復水脂膜及細胞間質,強化肌膚對抗乾燥的能力。
-
 鹿角菜萃取精華: 此紅海藻內含的兩種成分Floridoside及牛璜酸,能加強表皮層細胞的保水及儲水能力。
clrains研究中心以水脂膜的結構及皮膚細胞具水分同時具油分的特性為研製基礎,
研製出市面上獨有的水溶性、油溶性保濕配方,結合
80%分層及20%滋養層,
擁有無可比擬的輕盈質感,締造極致舒適的感覺。

用之前要上下搖勻,將水溶性、油溶性保濕配方混合,
如果唔搖,吱出黎就會得油份ga啦~
佢質地好水,香味好好聞,另人有relax既感覺,我好鐘意~
雖然佢有油份,但搽上面一d都唔會覺得油,潤得黎好爽,一d都冇笠~

水潤活肌保濕霜 (50ml / $420)
水潤活肌保濕霜都加入了Clarins專利的抗污染複合物,此成份由獨家天然植物配方研製,
加強皮膚抵抗力,減少污染對皮膚水脂膜及保濕功能的影響。
另外,花楸花蕾萃取精華令原本已充滿水分的肌膚顯得更紅潤健康,散發健康氣息。


水潤活肌保濕霜分為三款質地,照顧不同皮膚性質的需要。
分別有中性至混合性肌膚、中性至乾性肌膚同 任何肌膚~
我係event時3隻都試過,質地清爽至滋潤型都有,適合唔同膚質選擇~
三款保濕霜質地細滑、清爽不膩,在肌膚上形成如絲綢般粉嫩透薄的保護膜,舒緩缺水肌膚。
而我今次試既係適合任何肌膚既質地~
佢係清爽不膩的質地,帶來有如乳液般的輕盈觸感,
卻給予肌膚乳霜般的舒適,在肌膚上留下粉嫩透薄保護層,即時明亮膚色。
我呢支係旅行裝,有15ml~新開果時有錫紙封口,好衛生呀~

佢既質地係gel同cream既中間,唔會太稀或太杰~
香味同精華一樣,真係好好聞,搽完陣味都會keep住,
唔鐘意香味既人就未必接受到佢咁大陣味,
但我個人黎講就真係好鐘意~~瞓覺前用一流,個人會好relax~~~~~

而且佢都好易推開,吸收都好快~~~唔會痴笠笠~

根據測試發現,以水潤活肌保濕精華配合水潤活肌保濕霜同時使用,
皮膚的水分於使用後
4小時比只塗上水潤活肌保濕霜高35%
6小時後的表現更出色,比只塗上水潤活肌保濕霜高39%
可見結合
水潤活肌保濕精華及水潤活肌保濕霜使用,能讓產品發揮最強效用~

係event我都有2隻產品一齊用,當然我冇可能等到4個鐘先再test啦~
咁搽完2隻即時再做皮膚測試,都已經有未搽既38.5%升到搽完既43.5%
短短搽左5分鐘,已經升左5%,好厲害呀!!!

到今日為止,岩岩好用左7日,總括黎講我都好滿意呀~
保濕真係做得好好,而且天氣開始乾燥,但我d皮膚都冇話好乾~
feel到仲係好水潤,好似飲飽水咁^^再講多次我真係好鐘意佢陣味~
而家咁既時熱時乾既天氣,如果朝早用佢會有小小笠既感覺,
不過用左佢個妝又會貼d喎,所以有小小笠我都會照用~哈哈
但我相信再乾燥d既天氣就唔會有既個笠既情況發生~
秋天冬天用佢就一定very good啦^^
今年秋冬,真係可以擁有水噹噹既皮膚啦~~~~~~~~~~~
 
 
 
  

沒有留言:

發佈留言