2011/05/27

香薰驅蚊 - 對我唔太work添.....

有得試用驅蚊產品真係好開心,因為我係超級野蚊既人~
用過好多隻蚊怕水、蚊貼都唔work,香薰驅蚊都係第一次試~

今次試既就係
e'SCENT香薰驅蚊噴霧~
英國配方的e'SCENT香薰驅蚊噴霧,其成份天然温和,
含著名天然驅蚊效能的香茅及薰衣草精華,氣咪清新芳香,效力持久,
有效防止蚊叮蟲咬,是預防蚊隻傳染的最佳防護用品。
~效力持久,只需約2至4小時使用一次~成份天然,不含酒精及化學成份"DEET",不損害肌膚
~含修護肌膚成份維他命E
~識合小朋友及成人使用
~清爽配方,外型輕巧,方便攜帶
樽身同紙盒上面都清楚印上有效日期~唔錯唔錯~

噴咀,用起上黎都方便~
至於氣味,雖然佢話係用香茅同薰衣草香薰精油做,
但聞落去我覺得似藥油味多d,唔算難聞既,可以接受~
其實氣味只要唔係臭我都可以接受,最緊要係驅到蚊~

但對我黎講,佢真係唔係太work,落去公園放完狗上黎~
就發現依然咬左2粒大毒蚊"爛".......又痕又痛.......
睇黎.....呢隻香薰驅蚊唔係咁夾我....
究竟點做d蚊先可以放過我呢.......唉....

沒有留言:

發佈留言